AL-Sport Nastolan osaston kilpailutoiminta 2024

Vuosi 2024 tuo Autoliiton Nastolan osastoon autourheilutoimintaa AL-Sport alaisissa lajeissa. Näitä lajeja ovat Autoslalom, EcoRun ja Tasanopeus. Osallistumme näihin lajeihin toimitsijoina sekä kilpailijoina.

Oletko kiinnostunut osallistumaan joko kilpailijaksi tai toimitsijaksi? Lajeista Autoslalom ja Tasanopeus olemme mukana toimitsijatehtävissä ja EcoRun kilpailuissa sekä kilpailijoina että toimitsijoina.

Kilpailukalenteria laaditaan jo vuodelle 2024. Tiedossa on jo Hämeen Härkätie EcoRun 24.8. Forssan ja Hämeenlinnan alueella. Teemme yhteistyötä kilpailujen järjestämiseksi yhdessä AL-Forssan seudun ja AL-Hämeenlinnan seudun osastojen kanssa.

Muita tiedossa olevia AL-Sport lajien kilpailuja 2024:

• AL-Helsinki Ecorun 13.4., osastomme väkeä toimitsijana ja kilpailijana
  • AL-Helsinki EV-Challenge (EcoRun sähköautot) 27.4.
  • AL-Helsinki Autoslalom 9.5., osastomme väkeä toimitsijoina
  • Härkätie Autoslalom, AL-Hämeenlinna 15.6., osastomme väkeä toimitsijoina
  • Hämeen Härkätie EcoRun, Forssa 24.8.
  • AL-Lahti Ecorun 28.9., osastomme väkeä kilpailijana

Jos olet kiinnostunut kilpailuista niin toimitsijana kuin kilpailijana, laita sähköpostia autoliittonastola@gmail.com