Jäsenedut lyhyesti

ePlus-jäsenillä on käytössään Perus- ja Plus-jäsenten etujen lisäksi:

• Autoliiton lataus; kun rekisteröidyt kauttamme Virta-verkoston käyttäjäksi, saat Autoliiton latausasemilla sähkön jäsenhintaan.
  • Elton-applikaatio; reittisuunnittelu, latausasemat ja latausten maksu. Autoliiton kautta rekisteröityneille 10 % alennus latauksista.
  • Kotilatausasemia jäsenhintaan.
  • Älyenergia-applikaatio, jolla seuraat sähkön kulutustasi. Applikaatioon tulossa älykäs lataustoiminto, jolla sähköauton lataus onnistuu edullisimman sähkön aikaan.

Muita jäsenyyteen kuuluvia etuja:

• Moottori 9 kertaa vuodessa
  • Maksuton automatkailu-, tekninen-, lainopillinen ja kuluttajaneuvonta
  • Jäsenalennuksia ajoneuvon ylläpitoon ja matkailuun
  • Yksityisautoilijan edunvalvonta
  • Euromaster rengaspalveluja jäsenhintaan, Motonet kausitarkastuksia jäsenhintaan
  • Kattava Tiepalvelu (4 avustuskertaa jäsenkaudessa)
    • henkilökohtainen, ei ajoneuvoon sidottu palvelu, joka varmistaa perillepääsyn
    • apu, joka koskee myös samassa ajoneuvossa jäsenen kanssa matkustavia
    • oma puhelinnumero, josta saa avun paikalle 24 h vuorokaudessa, 7 päivänä viikossa
    • tekninen neuvonta, polttoaineen tuominen, renkaanvaihto, hinaus ja apuvirta sekä tarvittaessa sijaisauto
    • Katso Tiepalvelun tarkemmat ehdot tästä. Palvelut astuvat voimaan maksua seuraavan vuorokauden alusta.
      Alle 18-vuotiaan jäsenyydestä sopimus tehdään täysi-ikäisen henkilön kanssa.

Perus- ja Plus-jäsenyyksiin sisältyvistä eduista on kerrottu tarkemmin kyseisten jäsenyyksien yhteydessä. Perus-jäsenyyden edut. Plus-jäsenyyden ja Tiepalvelun sisältö.

Muuta jäsenyytesi ePlus-jäsenyydeksi

Jos olet jo Autoliiton Perus- tai Plus-jäsen, ja haluat muuttaa jäsenyytesi ePlus-jäsenyydeksi, voit tehdä sen tällä lomakkeella.

Mikäli korotat jäsenyytesi Perus-jäsenyydestä, huomioimme ePlus-jäsenyyden ensimmäisen jäsenkauden laskussa jo maksetun Perus-jäsenen jäsenmaksun ja lähetämme palvelutason nostosta lisälaskun.

Mikäli olet jo Autoliiton Plus-jäsen, sinulla vaihtuu vain jäsenlaji. Plus- ja ePlus-jäsenyyksien jäsenmaksu on samansuuruinen. Huomaathan, että samalla vaihtuu myös mahdollisten Perhejäsenyyksiesi jäsenlaji. Uusi jäsenkorttisi löytyy jatkossa vain sovelluksestamme. Fyysistä jäsenkorttia ei ePlus-jäsenyyteen kuulu. Mikäli uusi e-jäsenyyden korttisi ei heti näy sovelluksessa, poistu sovelluksesta ja kirjaudu sinne uudelleen.

Perhe ePlus -jäsenyys

Jäsenmaksu 43 € / 12 kk / henkilö

Pääjäsenen kanssa samassa taloudessa asuvat perheenjäsenet voivat liittyä Perhe ePlus -jäseniksi, jolloin he saavat käyttöönsä kattavan Tiepalvelun. Perhejäsenen jäsenkausi on sama kuin pääjäsenen jäsenkausi. Jäsenmaksu on ensimmäiselläkin jäsenkaudella aina 43 €, vaikka jäsenkausi olisi alle vuoden mittainen. Perhejäsenten liittymislomake.

Korvaushakemus

Jos olet tapahtumahetkellä maksanut osan kustannuksista itse ja olet sopinut kanssamme palautuksesta, voit joko täyttää kulukorvaushakemuksen netissä tai toimittaa sen meille paperisena postitse. Liitä mukaan kuitit maksetuista tapahtuman aiheuttamista kuluista.

Kulukorvaushakemus tulee palauttaa 4 viikon kuluessa tapahtumasta. Hakemuksen käsittelyaika on 2 viikkoa.