Autoliiton uusin palvelukeskus avaa ovensa Lahdessa

13.8.2019, klo 12.22

Autoliiton uusimman autopalvelukeskuksen avajaisia vietetään lauantaina 17.8.2019 Lahdessa. Avajaispäivänä tarjolla on muun muassa Autoliiton tuotteita erikoishintaan sekä tarjouksia keskuksessa toimivien yritysten palveluista.

Autoliiton AL-autopalvelukeskusten verkosto laajenee jälleen uudella toimipaikalla, kun AL-autopalvelukeskus Lahti aloittaa virallisesti toimintansa. Lahden avajaisten myötä Autoliiton palvelut löytyvät jo 18 toimipisteestä eri puolilta Suomea. Autoliiton strategiaan on kuulunut 2010-luvun alusta lähtien palvelujen tuominen fyysisesti yhä useampien ihmisten ulottuville eri puolilla Suomea sekä Autoliiton paikallisen näkyvyyden lisääminen palvelukeskusten avulla. Autoliiton ensimmäiset AL-autopalvelukeskukset perustettiin yhteistyössä hinauskumppaneiden kanssa, mutta nykyisin Autoliitto kehittää moniyrittäjäpohjaisia palvelukeskuksia. Sellainen on myös Lahden AL-autopalvelukeskus.

Yrityksinä AL-autopalvelukeskus Lahdessa ovat katsastus- ja rekisteröintipalveluja tarjoava OK Omakatsastus, Hinuri 24:n hinaus- ja akkupalvelu, vetolaitteita ja peruutustutkia asentava Koukkupaja sekä autoja huoltava ja korjaava Salpausselän AD-autohuolto. Lisäksi palvelukeskuksesta löytyvät Autoliiton tuotteita myyvä AL-shop sekä lounasravintola Maestro, josta Autoliiton jäsenet saavat lounasta jäsenetuhintaan. AL-autopalvelukeskus Lahti sijaitsee parin kilometrin päässä kaupungin keskustasta valtatie 12:n tuntumassa osoitteessa Saksalankatu 28.

”AL-autopalvelukeskusten yrittäjät toimivat itsenäisinä yrityksinä ja me panostamme laadukkaaseen yhteistyöhön kumppaniemme kanssa. Siten asiakkaamme saavat parasta palvelua. Autoliitto saa AL-autopalvelukeskusten kautta näkyvyyttä ja Autoliiton palvelut mahdollisimman monen ihmisen lähelle. Yrittäjät hyötyvät puolestaan Autoliiton vahvasta tuotemerkistä, kampanjoista ja yhteisestä markkinoinnista ja Autoliiton jäsenet saavat monipuolisia jäsenetuja ja -palveluita”, Autoliiton kenttäpäällikkö Matti Laaksonen kertoo.

Avajaisia juhlitaan lauantaina

AL-autopalvelukeskus Lahden virallisia avajaisia vietetään ensi lauantaina 17.8.2019 klo 10-17 osoitteessa Saksalankatu 28. Avajaispäivänä paikalla on huipputarjouksia sekä syötävää ja juotavaa. Lapset viihtyvät paikan päälle pystytetyssä pomppulinnassa. Tervetuloa!