Ammattitaitoista tiepalvelua kaikkialla Suomessa

Tiepalveluhenkilömme hinaavat autosi turvallisesti pois tien laidasta korjaamolle ilman, että siitä aiheutuu vaaraa tai autosi vaurioituu. Monessa tapauksessa ammattitaitoiset tiepalveluhenkilömme pystyvät korjaamaan auton paikan päällä niin, ettei hinausautoa tarvita lainkaan.

Autoliiton tiepalveluverkosto kattaa koko Suomen. Meillä on 50 hinausyritystä kumppaneinamme ja käytössämme yhteensä 270 hinausautoa. Vapaaehtoisia tiepalvelumiehiä Autoliitolla on lisäksi 130. Moni on jo saanut kauttamme apua, sillä esimerkiksi vuonna 2022 avustimme 43 739 asiakasta.

Hinauskalustollamme pystymme hinaamaan erilaisia kulkuneuvoja aina moottoripyöristä mopoautoihin ja kevyisiin kuorma-autoihin. Osassa maata tarjoamme myös raskaan kaluston avustusta. Toimitamme apua paikalle mahdollisimman nopeasti – asiakas on meille tärkein!

Tomi referenssi

Autoliitto auttoi, kun auto oli ajokelvoton ja haki auton korjaamolle kotipihasta. Vakuutusyhtiön hinauspalvelu ei olisi hinausta kattanut. Vinkkasin asiasta myös isälleni.

Tomi, Turku

Tiepalveluapua kaikille autoilijoille

Autoliiton maksuton Tiepalvelu kuluu Plus- ja Premium-jäsenyyksiin. Lisäksi maksullinen tiepalvelu auttaa hädän hetkellä kaikkia autoilijoita, oli tämä Autoliiton jäsen tai ei.

Voit tilata Tiepalvelun avuksesi kätevällä sovelluksellamme tai soittamalla tiepalvelunumeroon kaikkina vuorokaudenaikoina. Sinun ei tarvitse odotella apua epätietoisena, sillä pidämme sinut kartalla siitä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Tiepalvelunumeroista saat myös neuvonta-apua.

Kun tarvitset ammattitaitoista ja luotettavaa tiepalvelua, Autoliiton Tiepalvelu on käytettävissä vuorokauden ympäri.

Kutsu Tiepalvelu avuksesi

Autoliiton yleinen Tiepalvelu palvelee 24/7 vuoden jokaisena päivänä. Soita numeroon 0200 8080*.

Autoliiton jäsenten oma puhelinnumero löytyy jäsenkortista tai Autoliitto-sovelluksen kohdasta ”Profiili & asetukset / Tietoja”.

Kätevä Autoliitto-sovellus on ladattavissa omasta sovelluskaupastasi.

*Jonotuksen hinta mpm tai pvm, vastatun puhelun hinta 1,93 € / min + mpm tai pvm. Tilatut palvelut ovat maksullisia.

Liity Autoliiton jäseneksi

Liittymällä Plus-, ePlus-, Premium- tai ePremium-jäseneksi saat käyttöösi Tiepalvelun monipuoliset palvelut ilman erillisiä kustannuksia. Tutustu jäsenlajeihin ja valitse itsellesi sopiva jäsenyys.

Tutustu jäsenyyksiin