EcoRun-harjoituskilpailu 10.3.2018 | Autoliitto

EcoRun-harjoituskilpailu 10.3.2018

kartta

Kiitos uudelle potentiaaliselle EcoRun-kilpailijaparille, joka oli harjoittelemassa ensisijaisesti tiekirjan käyttöä reitille opastamiseen. Samalla he ajoivat Ford Focuksella (1,6 bensiini) mainion lukeman 4,9 litraa sadalla, mikä alitti heidän tavoitteensa 5,0. Toivottavasti tapaamme 15.4. Neste Pusula EcoRun -kilpailussa! (14.4. heillä on este.)

Kalervo Westerlund opastaa uusia kilpailijoita 10.3.2018

Järjestämme taloudellisuuajon eli EcoRunin harjoituskilpailun Vantaalla ABC Petikossa (Petikontie 29, Vantaa):

• Lauantaina 10.3.2018 (kellonaika auki - esitä toiveesi!)
  • Ilmoittaudu 7.3.2018 mennessä Jaakko Riikoselle, etunimi.sukunimi (at) outlook.com
  • Lisätietoja myös puhelimitse 040 5544 200.

Harjoituskilpailupäivänä paikan päällä ovat kouluttajina kokeneet EcoRun-kilpailijat Kalervo Westerlund ja Raimo Alm.

Reitin pituus on 55 km ja ajo-aika muutaman minuutin yli tunnin. Reitti soveltuu hyvin myös omatoimiseen harjoitteluun ja testaukseen.

Osallistumismaksukin on halpa 20€. Autoja ei tankata, vaan kulutuslukemat katsotaan auton ajotietokoneesta. Jos autossasi ei ole ajotietokonetta, niin älä välitä siitä, sillä pääset kokemaan miltä tiekirjan käyttö ajo-ohjeena tuntuu!

Kukin ajaa itse itseään vastaan. Reitin alkupuolella pysähdytään ja sinä saat arvioida millaiseen kulutuslukemaan tähtäät oman autosi kulutusmittarilla. Tavoite on siis henkilökohtainen! Tästä linkistä saat perusteluja tälle toimintamallille.

Kilpailu soveltuu erittäin hyvin valmistautuessasi 14.4.2018 ajettavaan cup-kilpailuun, mikä myös on pk-seudulla!