EcoRun 14.4.2018 | Autoliitto

EcoRun 14.4.2018

Järjestimme AL-Sport EcoRun Cupien kauden avauskilpailun Vantaalla. Tässä kilpailun tulokset!

PDF icon 180414_al-hki_ecorun_tulokset.pdf

Kiitokset kilpaijoille, joissa olivat pitkästä, pitkästä aikaa mukana myös sähköautot! Saimme hyvää kokemusta ja oppia siitä, miten sähköautokilpailut tulisi vastaisuudessa järjestää. Toinen uutuus oli ladattavan hybridin mukana olo kilpailussa. Sen tekniikka taitavissa ja osaavissa käsissä näyttää olevan kisoissa (liian) ylivoimaista - sanokoot netti- yms. kirjoitukset mitä tahansa. Autoa on vain osattava käyttää oikein ja ajaa taitavasti.

Kiitokset järjestäjille ja tarkkailijalle!

Kisat jatkuvat heti huomenna Neste Pusula EcoRunilla. Melkein sama joukko kuin tänäänkin kisaa myös huomenna.

PDF icon 180413_al-hki_ecorun_osallistujat_v05.pdf

Kilpailijainfo on keskiviikolta 11.4., mutta se ei ollut näkynyt aiemmin oikein

PDF icon kilpailijatiedote_al_helsinki_ecorun.pdf

Tässä kilpailukutsu Cup-kilpailun sekä EV-kilpailuun. Kisan lisämääräys kertoo, että kisan voi ajaa kesä- tai talvirenkain (kuten myös seuraavan päivän Neste Pusula EcoRun -kilpailunkin).

PDF icon al-hki_er_lisamaarays_1.pdf

PDF icon kilpailukutsu_180414_al_helsinki_ecorun.pdf

PDF icon kilpailukutsu_sahkoautojen_taloudellisuusajokilpailuun.pdf

Tässä linkki Cup-ilmoittautumiseen. Ilmoittaudu samalla kertaa ainakin 14. ja 15.4. kilpailuihin. Sähköautot ilmoittautuvat vain sähköpostilla.

Sähköautoilijat ilmoittautuvat sähköpostilla jaakko.riikonen (at) outlook.com. Kerro ilmoitautumisessasi kuljettajan ja kartanlukijan nimet sekä millä autolla tulette kilpailuun.

Kilpailun reitti lauantaina 14.4. on hieman yli 200 km:n mittainen. Heti seuraavana päivänä on kauden toinen  cup-kilpailu Neste Pusula EcoRun, jonka järjestää Länsiväylän UA. Saat siis kompaktisti hyvän aloituksen kauden neljään kilpailuun!

Sivun päivitetty 13.4.2018 jr