Vakioautoilla pihistelyä!

EcoRun eli taloudellisuusajo on autourheilua, jossa ajetaan annettu reitti jaksotettuna eripituisiin osuuksiin, joille annetaan omat ajoajat. Reitti ajetaan vakioautoilla liikennesääntöjä noudattaen, mahdollisimman vähän polttoainetta käyttäen.

Kausi 2016 Lajiryhmä Facebook   Materiaali - Downloads

Kauden ensimmäisen kilpailu ajettiin 14.4.2018 ja toisen kilpailun 15.4.2018 kilpailukutsut on julkaistu ja ilmoittautuminen on alkanut!

Pikainfo 11.4.2018: Norjan Bodøn kilpailua ei järjestetä 8.-9.6.2018. Jyväskylän kisa 12.8. siis ratkaisee NEZ-mestaruuden tänä vuonna!

Leena ja Matti Sinervä Skoda Economy Runin lähdössä 23.9.2017

Matti ja Leena Sinervä 23.9.2017 Skoda Economy Runin lähdössä (kuva: Skoda Economy Run)

Uutta! Pääset näille sivuilla nyt helpolla osoitteella https://autoliitto.fi/ecorun

Kaikki tiedotus Toyota EcoRunista löytyy https://Autoliitto.fi/toyota-ecorun. (Muuta lisätietoa Toyota EcoRun -kilpailukonseptista).

Kausi 2018

Tämä vuosi on hyvin edellisen kaltainen, mutta cup-kisoja on nyt neljä, joista kolme parasta tulosta lasketaan mukaan. Cuppeja on kaksi, kuten viime vuonnakin. AL-Sport EcoRun Modern Cupin nimi on ennallaan, mutta Fossil Cupin nimi muuttuu AL-Sport EcoRun Traditional Cupiksi. Katso kilpailut sekä sivulta Kilpailut, että AL-Sportin kalenterista.

Kausi 2017

Kausi on nyt ajettu! Kauden osakilpailuiden tulokset ja Cup-loppupisteet löydät kohdasta Tulokset. Kilpailukalenterista löydät muitakin kilpailukohtaisia dokumentteja sekä ehkä myös linkit kilpailuiden sivuille.

Bridgestone-arvonta