NEZ-kilpailu 13.8.2017 Jyväskylässä

Vakioautoilla pihistelyä!

Jyväskylän 12.8. Suurjot EcoRunin korjatut tulokset ilmestyivät 16.8. Odotamme nyt tietoa kummat tulokset tuomari vahvistaa.

EcoRun eli taloudellisuusajo on autourheilua, jossa ajetaan annettu reitti jaksotettuna eripituisiin osuuksiin, joille annetaan omat ajoajat. Reitti ajetaan vakioautoilla liikennesääntöjä noudattaen, mahdollisimman vähän polttoainetta käyttäen.

Kausi 2016 Lajiryhmä Facebook   Materiaali - Downloads

Kauden ensimmäinen kilpailu 4.4.2018 ja toinen kilpailun 15.4.2018 on ajettu!

Jyväskylän kisa 12.8. ratkaisee NEZ-mestaruuden tänä vuonna! Lue NEZ-tuloslaskentaperiaatteesta.

Pääset näille sivuilla nyt helpolla osoitteella https://autoliitto.fi/ecorun

Kaikki tiedotus Toyota EcoRunista löytyy https://Autoliitto.fi/toyota-ecorun. (Muuta lisätietoa Toyota EcoRun -kilpailukonseptista).

Kausi 2018

Tämä vuosi on hyvin edellisen kaltainen, mutta cup-kisoja on nyt neljä, joista kolme parasta tulosta lasketaan mukaan. Cuppeja on kaksi, kuten viime vuonnakin. AL-Sport EcoRun Modern Cupin nimi on ennallaan, mutta Fossil Cupin nimi muuttuu AL-Sport EcoRun Traditional Cupiksi. Katso kilpailut sekä sivulta Kilpailut, että AL-Sportin kalenterista.

Kausi 2017

Kausi on nyt ajettu! Kauden osakilpailuiden tulokset ja Cup-loppupisteet löydät kohdasta Tulokset. Kilpailukalenterista löydät muitakin kilpailukohtaisia dokumentteja sekä ehkä myös linkit kilpailuiden sivuille.

Bridgestone-arvonta