23.4.2024 klo 17:00 - klo 18:00

Microsoft Teams

Automatkailuvinkit Euroopan matkalle

Lähdetkö automatkalle Eurooppaan? Tilaisuudessa on tarjolla runsaasti kiinnostavaa, tärkeää ja ajantasaista tietoa Euroopan eri maiden säännöistä ja määräyksistä.

Moni autolla Eurooppaa kiertänyt on rikkonut tahattomasti sakkojen arvoisesti sääntöjä ja määräyksiä, joita ei ole tiennyt olevan olemassakaan. Sakot olisi voitu välttää hyvällä valmistelulla. Nykyään Euroopassa tehtyjä rikkeitäkään ei ohiteta olankohautuksella, vaan niihin pitää reagoida tai muuten sakkomaksuihin tulee tuntuvia hinnankorotuksia.

Tiemaksut ja ympäristövyöhykkeet ajokieltoineen aiheuttavat monelle päänvaivaa. Tarvitsenko tiemaksujen maksamiseen lähetinlaitteen vai digitaalisen tarran? Mistä hankin Saksan tai Ranskan ympäristötarran? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat vastauksen webinaarin aikana.

Tilaisuudessa keskitytään Pohjoismaiden, Baltian maiden sekä merkittävimpien Keski-Euroopan maiden tärkeimpiin liikennemääräyksiin.

Autoliiton matkailupäällikkö Susanna Suokonautio-Hynninen antaa eväitä onnistuneen matkan suunnitteluun.

Webinaari on verkkotapahtuma Microsoft Teamsin kautta. Tapahtuma järjestetään tiistaina 23.4. klo 17–18.

Ilmoittaudu mukaan!

Ilmoittauduttuasi saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset osallistumaan tapahtumaan.