LohjanEcoRun | Autoliitto

LohjanEcoRun

Tervetuloa Neste Pusula EcoRunin sivulle!

Kilpailun tulokset

PDF icon neste_pusula_ecorun_tulokset_180414.pdf

... ja voittajaparien kuvat https://www.autoliitto.fi/tutustu-toimintaamme/al-sport/ecorun/tulokset-...

15.4.2018 ajettin taloudellisuusajokilpailu, mikä on AL-Sport EcoRun Cuppien toinen osakilpailu. Kilpailuun osallistui kymmenen cup-kilpailijaparia ja yksi autokunta harrasteluokkaan. Alustava lähtöluettelo julkaistaan täällä ja Facebookissa tiistaina 10.4. kello 22.

Tässä alustava lähtöluettelo PDF icon 180410_neste_pusula_ecorun_osallistujat.pdf

Neste Pusula EcoRun 2018
Kilpailijainfo 10.4.2018

Kilpailuun ilmoittautui määräaikaan mennessä 11 kilpailijaparia. Kaikki ilmoittautuneet hyväksyttiin mukaan kilpailuun. Lähtöluettelo laadittiin sääntöjen mukaisesti 10.4. Cup-kilpailuun ei voi tulla jälki-ilmoittautuneena. Harrastajaluokkaan otetaan myös jälki-ilmoittautuneet mukaan. Jälki-ilmoittautumismaksua ei peritä. Kilpailutoimisto avautuu Neste Pusulassa (Lehtolantie 1, 03850 Pusula) 15.4 klo 8.00, jolloin aloitetaan kilpailumateriaalien jako.

Mikäli maksatte osallistumismaksun ja/tai lisenssejä paikanpäällä varatkaa tasaraha. Ilmoittautumiseen mukaan: ajokortti, rekisteriote, lisenssi (jos on), maksukuitti osallistumismaksun ennakkoon suorittamisesta, sekä mahdollinen auton käyttölupa. Huom! Numerot 1-4 on oltava ilmoittautumassa klo. 8.00, että saamme tankkaukset käyntiin nopeasti. Ilmoittautuminen päättyy klo. 8.45

Tankkausohje

A-tankkaukseen on tultava heti ilmoittautumisen jälkeen, kilpailunumerot kiinnitettyinä. Tankkauslenkille saa lähteä heti kun tankkaus on suoritettu. Tankkauslenkin jälkeen aja viereisen Salen henkilökuntaparkkiin odottamaan. Ajoaikaa ei valvota, suositus on 20min. B-tankkaukseen tankkauspäällikkö viittoo seuraavan tankkaamaan mittarin vapautuessa. Pyri säilyttämään numero järjestys. C-tankkaukseen siirrytään AT.lta ja tankkauslenkin ajoaika on valvottu. Lähtöajan saa tankkauspäälliköltä. D-tankkaukseen tullaan AT.n kautta, josta siirrytään Salen henkilökuntaparkkiin odottamaan tankkauspäällikön kutsua lopputankkaukseen.

Kilpailussa on yksi tauko, joka on tarvittaessa myös kokoomatauko. Tauolle tultaessa kerätään 1/2 aikakortit pois. Tauon pituus vähintään 30min.

Toivotamme kaikki tervetulleiksi kilpailuumme. Länsiväylän urheiluautoilijat ry. Kilpailun johtaja Jani Lipponen

Tässä kilpailukutsu PDF icon neste-pusula-kutsu_2018.pdf

Jos sinulla on jotain kysyttävää kilpailusta, lähetä emailia lvua@luukku.com

Kilpailun Facebook-sivu on @lohjanecorun (https://www.facebook.com/lohjanecorun )