Motonet tavaratalon ilmakuva

Motonet-kausitarkastukset

kauteen sopivat tarkistukset sekä pienet huoltotoimenpiteet edullisin pakettihinnoin

Motomaatti-palvelupaketit Plus-, ePlus-, Premium ja ePremium-jäsenille

29.3.2023

Autoliiton Plus-, ePlus-, Premium- ja ePremium-jäsenet saavat Motonetin Motomaateista edullisin pakettihinnoin kausitarkistukset ja pienet huoltotoimenpiteet.

Autoliiton Plus-, ePlus-, Premium- ja ePremium-jäsenille

Motomaatti-palvelupaketit:

Kevät: maalis–toukokuu
Rengaspaineiden tarkistus ja lisäys, momentin tarkistus ja jälkikiristys, urasyvyyksien mittaus ja paistoleiman tarkistus 9 €

Kesä: kesä–elokuu
Nesteiden tarkistus (öljy, jäähdytin ja jarrunesteet), lisäys tarvittaessa (tuote ei kuulu tähän hintaan), rengaspaineiden mittaus ja täyttö, pyyhkijänsulkien kunnon tarkistus, polttimoiden toimintatarkistus 9 €

Syksy: syys–marraskuu

Talvi: joulukuu
Akun kunnon ja latauksen testaus, akkunapojen rasvaus ja yleinen kunnon tarkistus (ulkopuolelta) 9 €

Edut ovat voimassa kaikissa Motomaattipisteissä. Autoliiton jäsen maksaa Motomaatissa itse palvelusta Motomaatin kassalla. Pakettialennus paketista riippuen 15–30 % normaalihinnoista (verrattuna yksittäisten toimenpiteiden hintoihin).

Edun saat käyttöösi näyttämällä voimassa olevan Plus-, ePlus-, Premium- tai ePremium-jäsenkortin Motomaattipisteessä.

Motonet on autovaraosien ja -tarvikkeiden, työkalujen sekä vapaa-ajan tuotteiden erikoisliikeketju. Laajasta valikoimasta löydät autovaraosat yli 700 erilaiseen ajoneuvoon. Motonet.fi-verkkokaupasta voit tilata varaosia ja tarvikkeita kätevästi paikkaan ja aikaan katsomatta. Motonetin verkkokauppa (motonet.fi).

Motomaatti – nopea apu autollesi

Motonetin Motomaatit tarjoavat autoilijoille helpon ja edullisen tavan hoitaa auton pienet tarkastukset, mittaukset ja asennukset kuntoon. Motomaatti-palvelupisteet toimivat lähes kaikkien Motonetin tavaratalojen yhteydessä. Motomaatti-palvelupisteet ja niiden aukioloajat (motonet.fi).

Motonet tarjoaa myös muita etuja Autoliiton jäsenille: