Motonet tavaratalon ilmakuva

Motonet-kausitarkastukset

kauteen sopivat tarkistukset sekä pienet huoltotoimenpiteet edullisin pakettihinnoin

Motomaatti-palvelupaketit Plus- ja Premium-jäsenille

7.12.2022

Autoliiton Plus-ja Premium-jäsenet saavat Motonetin Motomaateista edullisin pakettihinnoin kausitarkistukset ja pienet huoltotoimenpiteet.

Autoliiton Plus- ja Premium-jäsenille:

Motomaatti-palvelupaketit:

Kevät: maalis-toukokuu
Rengaspaineiden tarkistus ja lisäys, momentin tarkistus ja jälkikiristys, urasyvyyksien mittaus ja paistoleiman tarkistus 9 €

Kesä: kesä-elokuu
Nesteiden tarkistus (öljy, jäähdytin ja jarrunesteet), lisäys tarvittaessa (tuote ei kuulu tähän hintaan), rengaspaineiden mittaus ja täyttö, pyyhkijänsulkien kunnon tarkistus, polttimoiden toimintatarkistus 9 €

Syksy: syys-marraskuu

Talvi: joulukuu
Akun kunnon ja latauksen testaus, akkunapojen rasvaus ja yleinen kunnon tarkistus (ulkopuolelta) 9 €

Edut ovat voimassa kaikissa Motomaattipisteissä. Autoliiton jäsen maksaa Motomaatissa itse palvelusta Motomaatin kassalla. Pakettialennus paketista riippuen 15-30 % normaalihinnoista (verrattuna yksittäisten toimenpiteiden hintoihin).

Edun saat käyttöösi näyttämällä voimassa olevan Plus- tai Premium-jäsenkortin Motomaattipisteessä.

Motonet on autovaraosien ja -tarvikkeiden, työkalujen sekä vapaa-ajan tuotteiden erikoisliikeketju. Laajasta valikoimasta löydät autovaraosat yli 700 erilaiseen ajoneuvoon. Motonet.fi-verkkokaupasta voit tilata varaosia ja tarvikkeita kätevästi paikkaan ja aikaan katsomatta.

Motomaatti – nopea apu autollesi

Motonetin Motomaatit tarjoavat autoilijoille helpon ja edullisen tavan hoitaa auton pienet tarkastukset, mittaukset ja asennukset kuntoon. Motomaatti-palvelupisteet toimivat lähes kaikkien Motonetin tavaratalojen yhteydessä. Lisätietoja Motomaatti-palvelupisteistä ja niiden aukioloajoista löydät täältä.