Autoliiton Plus-jäsenyydestä hyötyvät kaikki

Näin sunnuntaisuhailija Mikko säästää:

• Mökkireissun päätteeksi auto ei käynnisty, akunvaihtotyö veloituksetta: säästö n. 250 €
  • Oma tai vanhempien auto aina puhtaana. Kuukausittainen pesusopimus ale-hintaan: säästö n. 132 €
  • Parhaat varusteet autoon jäsenhintaan (automaattinen pysäköintikiekko, usb-laturi, ensiapulaukku, Defa-akkulaturi, lumilapio): säästö n. 36 €
  • Drive Now -palvelu käyttöön veloituksessa ja 30 ajominuuttia: säästö n. 39,50 €
  • Maan kuumin autolehti (Moottori-lehti) veloituksetta: säästö n. 80 €

Säästöä yhteensä noin 538 € / vuosi

+ Alennus polttoaineesta 2 senttiä joka tankkauslitralta

Näin tehoautoilija Liisa säästää:

• Auto hyytyy työmatkalla, sijaisauto veloituksetta: säästö n. 200 €
  • Alennus renkaiden vaihdosta ja kausisäilytyksestä: säästö n. 59 €
  • Tuulilasin kiveniskemän korjaus jäsenhintaan: säästö n. 30 €
  • Perheen automatkalla Eurooppaan alehinta laivalipuista, majoituksesta (10 yötä) ja nähtävyyksistä: säästö n. 145 €

Säästöä yhteensä noin 434 € / vuosi

+ Alennus polttoaineesta 2 senttiä joka tankkauslitralta

Näin nautiskelijakuski Aarne säästää:

• Lapin-reissulla auto penkkaan, hinausauto vetoapuun veloituksetta: säästö n. 500 €
  • Kiista auton takuuasiassa, lakimies apuna veloituksetta (20 min) ja alehintaan: säästö n. 200 €
  • Alennus uusista renkaista (16”): säästö n. 60 €
  • Hotelliöitä kotimaan kumppanihotelleissa automatkoilla (yht. 6 yötä): säästö n. 60 €

Säästöä yhteensä noin 820 € / vuosi

+ Alennus polttoaineesta 2 senttiä joka tankkauslitralta

Näin moottoripyöräilijä Aarne säästää, autonsa etujen lisäksi:

• Alpeilla tai Suomen Käsivarressa pyörän rengas hajoaa, pyörä kuljetetaan korjaamolle veloituksetta: säästö n. 500 €
  • Moottoripyörän kausisäilytys jäsenhintaan: säästö n. 15 €
  • Moottoripyörä-navigaattori AL-kaupasta jäsenhintaan: säästö n. 50 €
  • Moottoripyörämatkoista alennusta ja ilmaisia yöpymisiä: säästö n. 100 €

Säästöä yhteensä noin 665 € / vuosi

+ Alennus polttoaineesta 2 senttiä joka tankkauslitralta

Mitä hyötyä Varsinaisesta jäsenyydestä on minulle?

Varsinainen jäsenyys sisältää kaikki Autoliiton jäsenedut, jotka tekevät autoilusta helpompaa ja säästävät kustannuksia, Suomessa ja ulkomailla. Lisäksi se mahdollistaa edunvalvontatyön, jolla edistetään autoilijoille tärkeitä asioita Suomessa.

Mitä hyötyä Autoliiton Plus-jäsenyydestä on minulle?

Plus-jäsenyys sisältää lisäksi Autoliiton kattavan matkanjatkamispalvelun, josta saa avun tai sijaisauton milloin ja minne tahansa. Avun saa myös muulla kuin omalla autolla, olitpa kuskina tai matkustajana. Helpotuksen lisäksi voit säästää paljon rahaa! Katso, mikä jäsenyys sopii sinulle parhaite ja liity!

Kysymykset ja neuvot

Tekninen neuvonta, lakineuvonta, kuluttajaneuvonta – asiantuntijat palvelevat sinua puhelimitse ja sähköpostitse.

Tankkaaminen

Alennus joka tankkauslitralta kumppanihuoltoasemiltamme. Pienistä puroista kertyy iso säästö.

Ylläpito ja huolto

Alennusta ja helpotusta kaikkeen ikävään: katsastukset, tuulilasivaurio, vakuutukset, huolto ja korjaukset. AL-autopalvelukeskuksista löydät palveluja helposti saman katon alta.

Muu liikkuminen

Etua ja alennusta muullakin kuin omalla autolla liikkumisesta: laivaliput, auton tai pakettiauton vuokraus, car sharing -palvelut ym.

Kuljettajan huolto

Koulutusta, viihdettä ja etuja kuljettajan omiin tarpeisiin: Liukkaan kelin kurssit, Ajokoulu-verkko-oppimisympäristö, teemamatkat (mm. F1-kisamatkat), majoitus kumppanihotelleissamme ja kaikki näköön liittyvä jäsenhintaan kumppanioptikolta (aurinkolasit, silmälasit, näön parannusleikkaukset).

Matkan suunnittelu

Automatkailuneuvonta auttaa tulevan matkan suunnittelussa puhelimitse ja sähköpostilla; saat lisäksi uusimmat kartat ja oppaat jäsenhintaan AL-kaupasta.

Ulkomailla

Henkilökohtainen matkanjatkamispalvelu auttaa kaikissa Euroopan maissa ja Venäjällä. Lisäksi nautit tuhansista rahanarvoisista eduista osana Show Your Card -etuverkostoa (mm. majoitus ja nähtävyydet).

Tiedonjano ja autoviihde

Moottori-lehti ilmestyy 12 kertaa vuodessa ja kertoo kaiken tärkeän autoilijan maailmasta, upeassa muodossa. Yleisempään tiedonjanoon saat maan parhaat aikakauslehdet jäsenhintaan.

Auton ja kuljettajan varustelu

Kunkin kauden oleellisimmat ja hauskimmat lisävarusteet autolle ja itsellesi AL-kaupasta jäsenhintaan.

Vain Plus-jäsenille

Matkan katkeaminen

Henkilökohtainen matkanjatkamispalvelu auttaa tien päällä kaikissa tilanteissa, kuskina tai matkustajana. Tarvittaessa matka jatkuu sijaisautolla.

Liity jäseneksi hintaan 56 € / vuosi Liity Plus-jäseneksi hintaan 108 € / vuosi Tutustu tarkemmin jäsenetuihin

Mitä asioita Autoliitto edistää?

Liikkumisen turvallisuus

Autoliitto vaikuttaa siihen, että liikkuminen olisi Suomessa mahdollisimman turvallista: Nostamme aiheita esiin, kuten teiden kunnossapito. Osallistumme törmäys- ja turvaistuintestien tekoon. Jaamme kuluttajille luotettavaa ja riippumatonta turvallisuusinformaatiota.

Liikkumisen sujuvuus

Autoliitto pyrkii työllään varmistamaan, ettei suomalaisten aika tai ympäristö kulu ruuhkissa istumisella ja että liikenneyhteydet pysyvät kunnossa koko maassa.

Liikkumisen kustannustehokkuus

Autoliitto ottaa kantaa asioihin, jotka vaikuttavat liikkumisen kokonais- kustannuksiin, kuten verotus, tienkäyttömaksut, katsastus ja vakuutukset niin, että kaikilla pysyy oikeus ja mahdollisuus liikkumiseen.

Liity jäseneksi hintaan 56 € / vuosi

Jäsenedut ovat muutaman klikkauksen päässä – liity heti

1.

Plus-jäsenyys maksaa vain 108 euroa / vuosi, eli vain 9 euron kk-kustannuksella (vuosi maksetaan yhdessä erässä). Varsinaisella jäsenyydellä saat vain 56 € vuosihinnalla käyttöösi kaikki rahanarvoiset edut paitsi matkan jatkamispalvelun.

2.

Täytä tietosi lomakkeelle ja valitse Plus-jäsenyys tai Varsinainen jäsenyys.

3.

Jos maksat verkkopankissa, saat heti käyttöösi jäsennumeron etujen käyttöä varten (matkanjatkamispalvelun käyttöönotossa 24 h viive). Oma jäsenkortti tulee postitse n. viikon kuluessa.

Liity jäseneksi hintaan 56 € / vuosi