Hangon Ajo

Hangon Ajo on Suomen vanhin edelleen järjestettävä autokilpailu, jota on järjestetty vuodesta 1921.

Hangon Ajo 2024 Hangöloppet

Autoliiton Helsingin seudun osasto kutsuu kaikkia kilpailemaan Hangon Ajo 1.6.2024 Hangöloppet henkilöautojen maantieajokilpailuun. Kilpailu ajetaan AL-Sport Tasanopeus Cupin ja Pohjoismaiden mestaruussarjan osakilpailuna.

Kilpailu järjestetään 59. kerran ja se jatkaa AK:n/AL:n perinteitä 1920 luvulta tähän päivään. Maantiekilpailun viimeiset seitsemän kilpailua on järjestetty AL-Sport tasanopeusajona. Tämän vuoden reitin pituus on n.215km, josta tasanopeusosuutta on noin 63%

Tervetuloa mukaan kilpailuun!

Kilpailukutsu ja majoitus

Kilpailukutsu 1.6.2024 Hangon Ajo.

Kilpailijoille majoitus erikoishintaan Hotelli Siuntiossa. Hinta yhden hengen huoneessa 85€ / yö ja kahden hengen huoneessa 95€ / yö, alkaen 24.5.2024 (normaali hinta 109 / 119 euroa) sisältää aamiaisen. Koodilla: hangonajo

Siuntio

Ilmoittautuminen 1.6.2024 kilpailuun

Ilmoittautumalla kilpailuun kilpailija antaa suostumuksensa sille, että häntä voidaan kuvata kilpailussa ja kuvia tai videoita voidaan julkaista järjestäjän ja AL-Sportin julkaisuissa (esimerkiksi nettisivuilla, sosiaalisessa mediassa, YouTubessa ja painetussa lehdessä) kilpailun mielenkiintoa järjestäjän ja AL-Sportin toimintaa tukevaa tarkoitusta varten.

Ilmoittaudu alla olevan lomakkeen avulla.

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.