AL-Helsinki Autoslalom

Osasto järjesti ensimmäiset AutoSlalom kilpailunsa jo vuonna 1987 Espoossa teollisuusalueella. Sittemmin olemme siirtyneet pitämään kilpailuja Helsingin Karting-radalla Malmilla.

AutoSlalom on nopeuskilpailulaji, joka on helppo aloittaa vaikkapa perheen kauppa-autolla. Auton lisäksi ainoa mitä tarvitaan on moottoriliikennekypärä ja varsinaisissa kilpailuissa voimassa oleva kilpailijalisenssi, lajissa sallitaan myös AKK:n tutustumislisenssi, jonka voi ostaa kilpailupaikalla.

AL-Helsinki Autoslalom 2024

Osasto järjestää Autoslalomin harjoitustapahtuman sunnuntaina 5.5.-24

Autoliiton Helsingin seudun osasto ry järjestää vapaat autoslalomharjoitukset Tattarisuon kartingradalla sunnuntaina 5.5.2024 klo 09 – 12. Ei ennakkoilmoittautumista. Katsastettu tieliikennekelpoinen auto ja voimassa oleva ajokortti riittävät. Tieliikennevaatimukset täyttävä kypärä vaaditaan.

Käteisellä maksettavalla 30 € henkilökohtaisella osallistumismaksulla saa ajaa niin monta kierrosta kuin kuljettaja/auto kestää huomioiden, että yksi kierros kerrallaan. Auto varustetaan ajanottosponderilla ja jokainen yksittäinen ajosuorite tallennetaan. Useamman kuljettajan autoissa on huomioitava, että sponderi on henkilökohtainen, joten aina vaihdettava kuljettajan vaihtuessa.

Lisätietoja voi kysyä sähköpostilla juhatammisto@gmail.com tai soittamalla/tekstaamalla 0407530339.    Tapahtumavastaava  Juha Tammisto

Varsinainen AL-Sport Cup kilpailu Helatorstaina 9.5.-24