AL-Helsinki AutoSlalom

AL-Helsinki AutoSlalom 2024

Osasto järjestää AutoSlalomin harjoitustapahtuman sunnuntaina 5.5.-24

Autoliiton Helsingin seudun osasto ry järjestää vapaat AutoSlalom harjoitukset Tattarisuon kartingradalla sunnuntaina 5.5.2024 klo 09 – 12. Ei ennakkoilmoittautumista. Katsastettu tieliikennekelpoinen auto ja voimassa oleva ajokortti riittävät. Tieliikennevaatimukset täyttävä kypärä vaaditaan.

Käteisellä maksettavalla 30 € henkilökohtaisella osallistumismaksulla saa ajaa niin monta kierrosta kuin kuljettaja/auto kestää huomioiden, että yksi kierros kerrallaan. Auto varustetaan ajanottosponderilla ja jokainen yksittäinen ajosuorite tallennetaan. Useamman kuljettajan autoissa on huomioitava, että sponderi on henkilökohtainen, joten aina vaihdettava kuljettajan vaihtuessa.

Lisätietoja voi kysyä sähköpostilla juhatammisto@gmail.com tai soittamalla/tekstaamalla 0407530339.    Tapahtumavastaava  Juha Tammisto

Varsinainen AL-Sport Cup-kilpailu helatorstaina 9.5.-24.

Ilmoittauminen ja kilpailukutsu AL-Sport Cup-kilpailuun alempana tällä sivulla.

Al-Sport Cup-kilpailu helatorstaina 9.5.2024

Autoliiton Helsingin osasto ry. kutsuu autoilijoita osallistumaan AutoSlalom-kilpailuun 9.5.2024 klo 12.00. Kilpailu ajetaan Cup-kilpailuna Helsingin Kartingradalla, Tattarisuontie 32, 00770 Helsinki. Kilpailussa noudatetaan AL-Sport AutoSlalom Cup -sääntöjä sekä järjestäjien antamia lisämääräyksiä. Kilpailukutsussa tarkemmat tiedot kilpailuun osallistumisesta. Tervetuloa mukaan kilpailemaan!

Kilpailukutsu 9.5.2024 Cup-kilpailuun.

Ilmoittautuminen 9.5.2024 Cup-kilpailuun.

Ilmoittautumiset kilpailuun viimeistään 5.5.2024

Osanottomaksu luokissa 1-5 on 60€ ja luokissa 6–7 on 40€. Kilpailupaikalla jälki-ilmoittautumisen lisämaksu on 30€, paitsi luokassa 6 ja 7 ei ole lisämaksua.

Ilmoittautumismaksu on suoritettava 5.5.2024 mennessä tilille: Autoliiton Helsingin
seudun osasto IBAN: FI50 2059 1800 0169 45 BIC: NDEAFIHH

Kilpailijalisenssin (tutustumislisenssin 30 €) saa lähtöpaikalla, jos kuljettaja ei omista
voimassa olevaa vuosilisenssiä (AL-Sport kilpailijalisenssi).

Lisätietoja voi kysyä sähköpostilla juhatammisto@gmail.com tai soittamalla/tekstaamalla 0407530339.    Kilpailunjohtaja  Juha Tammisto

Lajista lisää AL-Sport AutoSlalom lajisivuilta.

AutoSlalom kilpailu

Helsingin seudun osasto järjesti ensimmäiset AutoSlalom kilpailunsa jo vuonna 1987 Espoossa teollisuusalueella. Sittemmin olemme siirtyneet pitämään kilpailuja Helsingin Kartingradalla, joka sijaitsee Tattarisuolla.

AutoSlalom on nopeuskilpailulaji, joka on helppo aloittaa vaikkapa perheen kauppa-autolla. Auton lisäksi ainoa mitä tarvitaan on moottoriliikennekypärä ja varsinaisissa kilpailuissa voimassa oleva kilpailijalisenssi, lajissa sallitaan myös AKK:n tutustumislisenssi, jonka voi ostaa kilpailupaikalta.

AL-Helsinki AutoSlalom 2024