Lomakylä Kuus-Hukkala | Autoliitto

Kuus-Hukkalan Lomamökit tarjoavat Autoliiton jäsenille 12 % alennuksen mökkimajoitusten listahinnoista.

Majoitusten lisäksi jäsenemme saavat alennusta:

• 15 % maastoautosafareista (norm. hinta 128 € / hlö)
  • 20 % ajoharjoitteluradan käytöstä (norm. hinta 558 € / vrk)

Varaukset sähköpostilla ja puhelimitse.

Kirjaudu sisään sivuillemme jäsentunnuksillasi ja katso sivun alalaidasta miten saat edun käyttöösi.

Kuus-Hukkala tarjoaa monipuolisia palveluita - tulitpa yksin, kaksin, perheen tai työporukan kanssa. Kuus-Hukkalasta on monitasoista mökkimajoitusta, Pikkuhukista järvenrantamökkeihin sekä ylellinen Villa Hukka-huvila. Viihtyisän ravintolan tilat sopivat hyvin tunnelmallisiin juhliin, yksityis- ja yritystilaisuuksiin. Ravintolassa on 120 asiakaspaikkaa. Ravintolamme on varustettu A-oikeuksin. Saunamaailma järvinäkymin on ihanteellinen kokouspaikka kahdella saunalla ja sisäpihaterassilla olevalla lämminvesi paljulla. Saunamaailman tiloissa on myös huoltotila karavaanareille. Suositulla karavanalueellamme (SFC) on 110 paikkaa.

Kuus-Hukkalan aktiviteetti numero yksi on Lada Nivoilla ajettava maastoautosafari, joka on loistava ohjelmanumero ympäri vuoden. Haasteellisimmillaan rata on syyssateilla, mutta jännitystä riittää muulloinkin! Kuus-Hukkalassa järjestetään myös ammattipätevyyskoulutuksia ja käytössä on liukkaan kelin ajoharjoittelurata.

Kuus-Hukkala sijaitsee Savonlinnan ja Juvan välissä, noin 40 kilometriä Savonlinnasta ja 23 kilometriä Juvalta.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi