Mukaan toimintaan! | Autoliitto

Mukaan toimintaan!

Osastomme tehtäviä ovat mm. järjestyksenvalvonta, liikenteenohjaus sekä autojen paikoitus erilaisissa tapahtumissa. Toimintaan kuuluvat myös matkailuiltojen järjestämiset, liikenneturvallisuusvalistus, auton talvikunnontarkastukset, liikennekampanjat sekä kannanotot ja aloitteet Hämeenlinnan seudun liikennejärjestelyistä. Osaston toiminta on siis vilkasta ja tapahtumia on vuoden aikana paljon.

Runsas toiminta vaatii tietysti runsaasti aktiivista vapaaehtoistyötä ja Hämeenlinnan osastoon tarvitaankin lisää "vapareita" erilaisiin tehtäviin. Emme maksa palkkaa, mutta saat monia rahanarvoisia etuja sekä viihteellisiä tilaisuuksia ja matkoja reilujen kavereiden seurassa. Tule mukaan reippaaseen porukkaamme ja löydä uusia tuttavuuksia.

Hämeenlinnan osastolla on paljon toimintaa ja erilaisia tehtäviä, jotka vaativat runsaasti aktiivista vapaaehtoistyötä.

Osastoon tarvitaan aina lisää "vapareita" erilaisiin tehtäviin. Tule mukaan!

Emme vaadi paljoa:

Olet täyttänyt 18 vuotta.
Olet tunnollinen, luotettava sekä rikkeistä vapaa.
Sinulla on muutama tunti aikaa luovuttaa vapaaehtoistoimintaan.

Emme maksa palkkaa, mutta...

Voit itse päättää, mihin tilaisuuteen olet halukas tulemaan mukaan (tarjolla mm. liikenteenohjausta ja järjestyksenvalvontaa).
Sinulle annetaan ja maksetaan tehtävien vaatima koulutus ja varustus eli sinulle ei tule kuluja.
Tarjoamme toimintatehtävissä vähintään kahvit ja usein myös ruoan.
Osasto järjestää tutustumiskäyntejä vaihteleviin kohteisiin!
Meillä on hyvä henki ja porukassamme on eri-ikäisiä miehiä ja naisia. Tule sinäkin!