Premium-jäsenyys | Autoliitto

Premium-jäsenyys

Autoliiton Premium-jäsenyys 195 € / 12 kk

Premium-jäsenyys on suunniteltu paljon koti- ja ulkomailla ajaville autoilijoille ja motoristeille. Premium-jäsenenä sinulla on käytössäsi kaikki Perus- ja Plus-jäsenten edut, sekä rahanarvoisia, vain Premium-jäsenille tarkoitettuja etuja.

• Kattavat matkanjatkamispalvelut
    • 5 avustuskertaa jäsenkaudessa
    • sijaisauton saat, vaikka ongelma ajoneuvon kanssa tulisi kotipihassa
    • muuten samat matkanjatkamispalvelut kuin Plus-jäsenillä:
      • henkilökohtainen, ei ajoneuvoon sidottu palvelu, joka varmistaa perillepääsyn
      • apu, joka koskee myös samassa ajoneuvossa jäsenen kanssa matkustavia
      • palvelu, joka on käytössäsi aina kun olet kuljettajana tai matkustajana Suomessa yksityiskäyttöön rekisteröidyssä henkilö-, paketti-, kevytkuorma-autossa, mopoautossa tai matkailuautossa (enintään 4000 kg)
      • palvelu, joka koskee kaiken ikäisiä kulkuneuvoja Suomessa, ulkomailla alle 15-vuotiaita kulkuneuvoja
      • palvelu käytössäsi myös liikkuessasi moottoripyörällä
      • apu yli 40 Euroopan maassa, myös Venäjällä
      • oma puhelinnumero, josta saa avun paikalle 24 h vuorokaudessa, 7 päivänä viikossa
      • palveluun sisältyy:
        • tiepalvelu; tekninen neuvonta, polttoaineen tuominen, renkaanvaihto, hinaus ja apuvirta.
        • tarvittaessa sijaisauto (ei alle 18-vuotiaille) tai muu korvaava kuljetus tai majoitus
        • auton nouto korjaamolta.
        • Suomessa jäsenet saavat AL-akkupalvelun akunvaihtotyön ilmaiseksi, akusta veloitetaan 20 € kierrätysmaksu (tarkista palvelun alueellinen saatavuus täältä)

• Ajoneuvoturva omavastuun vähennykseen koti- ja ulkomailla, arvo n. 130 €/12 kk (ei käytössä Perhe Premium -jäsenillä). Katso täältä Ajoneuvoturvan tarkemmat ehdot.
  • Kansainvälinen ajokortti (vuoden voimassa oleva kortti)
  • 5 auton pesua 3 hinnalla Juhlapesun autopesuloissa
  • Peräkärry lainaan veloituksetta 2 päiväksi Motonetilta
  • Taksikortti, arvo 15 €

Korota jäsenyytesi Premium-jäsenyydeksi

Jos olet jo Autoliiton Perus- tai Plus-jäsen ja haluat korottaa jäsenyytesi Premium-jäsenyydeksi, voit tehdä sen tällä lomakkeella.

Huomioimme Premium-jäsenyyden ensimmäisen jäsenkauden laskussa jo maksetun jäsenmaksun ja lähetämme palvelutason nostosta lisälaskun, jolla maksettu osuus on huomioitu.

Premium-jäsenyyden voi liittää lisäjäsenmaksun maksamalla myös seuraaviin jäsenyyksiin: ainaisjäsen, kutsujäsen, toimitusjohtajajäsen, kunniajäsen ja kunniapuheenjohtaja.

Perhe Premium-jäsenyys

Jäsenmaksu 59 € / 12 kk / henkilö

Pääjäsenen kanssa samassa taloudessa asuvat perheenjäsenet voivat liittyä Perhe Premium -jäseniksi, jolloin he saavat käyttöönsä matkanjatkamispalvelut, mutta eivät Ajoneuvoturvaa. Perhejäsenen jäsenkausi on sama kuin pääjäsenen jäsenkausi. Jäsenmaksu on ensimmäiselläkin jäsenkaudella aina 59 €, vaikka jäsenkausi olisi alle vuoden mittainen.

Liitä perheenjäsen Premium-jäsenyyteesi tästä tai soittamalla numeroon 09 7258 4400.

Korvaushakemus

Jos olet tapahtumahetkellä maksanut osan kustannuksista itse ja olet sopinut kanssamme palautuksesta, siirry tästä korvaushakemuslomakkeelle.