mySafetyn kuva jossa nainen tutkii autoaan

mySafety

Kaikille jäsenille Avain- ja lukkovakuutus jäsenhintaan
Premium-jäsenille Ajoneuvoturva veloituksetta

Vakuutuksista jäsenetuja

8.12.2022

Kaikki Autoliiton jäsenet saavat alennusta Avain- ja lukkovakuutuksesta.
Premium-jäsenille jäsenyyden hintaan kuuluu Ajoneuvoturva.

Kaikki Autoliiton jäsenet:

• Avain- ja lukkovakuutus jäsenhintaan 3,90 €/kk (norm. 4,90€/kk) 12 kuukauden ajaksi

Avain- ja lukkovakuutus korvaa kadonneen autonavaimen sekä auton ajonestolaitteen uudelleenkoodauksen. Vakuutus korvaa myös kodin, autotallin, kesämökin sekä lähiomaisen asunnon lukkojen vaihdosta aiheutuneet kulut.

Jäsenetuhinta on voimassa 12 kuukauden ajan.

Premium-jäsenet:

• Ajoneuvosi on vakuutettu Ajoneuvoturvalla, joka on lisäturva vapaaehtoiseen ajoneuvovakuutukseesi.
  • Ajoneuvoturva on Premium-jäsenille veloitukseton.

Kun vahinko sattuu, alentaa Ajoneuvoturva ajoneuvovakuutuksesi omavastuuosuutta.

Vakuutus on ajoneuvokohtainen ja sen kohdistaminen oikealle ajoneuvolle vaatii rekisterinumeron ilmoittamisen. Ilmoita ajoneuvosi rekisterinumero kirjautumalla alta sivuille jäsentunnuksillasi.

Ajoneuvoturva sisältää

Autoillessa voi sattua odottamattomia käänteitä, jotka aiheuttavat ajoneuvolle korjausta vaativaa vahinkoa.

• Ajoneuvoturva alentaa vapaaehtoisen ajoneuvovakuutuksesi (esim. kasko) omavastuuosuutta, kun saat vakuutuksestasi myönteisen korvauspäätöksen ja korvaussumma ylittää omavastuuosuuden.
  • Ajoneuvoturva alentaa ajoneuvolle sattuneen vahingon omavastuuosuutta varkauden, tulipalon, konerikon tai muun äkillisen ja arvaamattoman tapahtuman yhteydessä.
  • Enimmäiskorvaus on 600 euroa vakuutuskautta kohden ilman omavastuuta.
  • Vakuutus kattaa myös ulkomailla vuokrattujen henkilöautojen omavastuuosuuden, kun henkilöauto on vuokrattu valtuutetulta autovuokraamolta. Enimmäiskorvaus on tällöin 1 000 euroa vakuutuskautta kohden ilman omavastuuta.

Edellä selostettu ei ole täydellinen selvitys Ajoneuvoturvan sisällöstä. Vakuutuksen tarkka sisältö on kerrottu vakuutusehdoissa.

Ajoneuvoturva-ryhmavakuutusehdot-Autoliitto-29032022

Yleiset-ryhmavakuutusehdot-21042022

Vahinkoilmoituksen tekeminen

Vahingon sattuessa hae ensin korvausta omasta ajoneuvovakuutuksestasi. Kun olet saanut vakuutusyhtiöltäsi korvauksen, tee vahinkoilmoitus osoitteessa mysafety.fi/vahinkoilmoitus.

MySafetyn asiakaspalvelijat auttavat sinua mielellään arkisin klo 9-16 puhelimitse numerossa 09 4270 4000 tai sähköpostitse osoitteessa info(at)mysafety.fi.

Autoliitto on vakuuttanut Premium-jäsenensä ryhmävakuutuksella. Vakuutuksenvälittäjänä toimii mySafety Oy. Vakuutuksenantaja toimii Tryg Forsikring A/S, Erhvervsstyrelsen, CVR-tunnus 24260 666, DK-2750 Ballerup, Tanska.

Huomioithan, että Ajoneuvoturva ei sisälly Perhe Premium -jäsenyyteen.
Ajoneuvoturva ei myöskään kata asuntoautoja, perävaunuja ja asuntovaunuja tai ajoneuvoja, jotka painavat yli 3 500 kg (Autoliiton matkanjatkamipalvelut koskevat kuitenkin myös asuntoautoja sekä mahdollisia perävaunuja ja asuntovaunuja kun ne on laillisesti kytketty matkanjatkamispalvelujen ehdot täyttävään vetoautoon. Kiloraja matkanjatkamispalveluissa on 4000 kg).