Jäsenhankintapalkinnot | Autoliitto

Jäsenhankintapalkinnot

Kun olet hankkinut Autoliittoon henkilöjäsenen (59 € / 12 kk), tai Plus-jäsenyyden (118 € / 12 kk) jonka jäsenmaksu on maksettu, voit valita mieleisesi jäsenhankintapalkinnon alla olevista vaihtoehdoista.

Jäsenhankintapisteesi näkyy Moottorin takasivun osoitekentässä. Jäsennumeroa seuraavien viiden tähden jälkeen näkyvä luku kertoo jäsenhankintapisteesi. Yksi palkinto vastaa yhtä jäsenhankintapistettä.

Kun olet valinnut haluamasi palkinnon, voit tilata sen tästä >>

Voimassa olevan jäsenhankinnan kuukauden palkinnon löydät täältä.

Bluebiit Powerstation

Powerstation on tyylikäs ja ohut vara-akku, jolla lataat pienelektroniikkaa silloin kun verkkovirtaa ei ole saatavilla. Mukana tulee USB-latausjohto. Vara-akun 8000 mAh varauksella lataat täyteen minkä vain puhelimen, kameran tai vaikka tabletin. Powerstationin varausta on helppo seurata laitteen päädyn ledivaloista. Kaksi laitteiden latausporttia, joten mahdollisuus myös ladata kahta laitetta samanaikaisesti.

Arvo n. 20 €.

Kaari Soihtu -sytytin

Yleissytytin on uudelleenladattava ja sähkökäyttöinen. Tehokas plasmakaari sytyttää kynttilät, takkapuut ja grillihiilet. Yhdellä akunlatauksella voi sytyttää jopa 100 kertaa, jonka jälkeen sytytin ladataan usb-laturilla.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 22,90 €.

Park Lite -pysäköintikiekkoParkLite

Helppokäyttöinen elektroninen parkkikiekko näyttää pysäköinnin tapahtuma-ajan automaattisesti, joten kuljettajan ei tarvitse muistaa asettaa kiekkoa näyttämään oikeaa aikaa. Kiekko kiinnitetään tarroilla tuulilasiin. Kytkettävissä ilmainen älypuhelinsovellus, joka mm. muistuttaa pysäköintiajan loppumisesta.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 29,90 €.

Petzl Tikka -otsalamppu

Suorituskykyinen ja pieni LED-otsavalaisin valkoisella ja punaisella valolla. Soveltuu päivittäiseen yleiskäyttöön lähivalaisutarpeisiin tuoden valon aina katseen suuntaan ja jättäen molemmat kädet vapaiksi. Käytä kävelyllä, retkeillessä tai remonttihommissa. Paino 86 g (sis. paristot), roiskevesitiivis, väri: musta.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 29,90 €.

Rainlegs-sadelahkeet

Tuulen- ja vedenkestävät, reisiä suojaavat sadelahkeet ovat kevyet ja helpot laittaa ylle sekä rullata pois. Suojaavat sateelta, tuulelta ja kylmyydeltä sopien näin monenlaisiin ulkoiluaktiviteetteihin, esimerkiksi pyöräilyyn tai ratsastukseen. Jalkojen takaosasta avoimet, joten kosteus pääsee vaivatta ulos. Väri: huomiokeltainen, sivuilla heijastavat kaistaleet. Saatavilla koko M.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 29,50 €.

Huomioreppu

Reppu istuu niin pienemmän kuin suuremmankin liikkujan selkään. Heijastavan materiaalinsa ansiosta se on helposti havaittavissa pimeällä tiellä. Sopii sekä koululaiselle että aktiiviliikkujalle. Koko 15 l.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 34 €.

Lumilapio Snowvel

Kevyt ja kestävä lumilapio menee teleskooppivartensa ansiosta pieneen tilaan. Lapion mukana tulee kätevä canvaslaukku säilytystä varten. Paino 600 g, pituus 64-82 cm. 2 vuoden takuu.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 24,90 €.

MatkatavaravaakaMatkatavaravaaka

Vältä lisämaksut lentokentällä – digitaalisella matkatavaravaa’alla punnitset laukkusi kätevästi. Vaa’alla lataat myös esimerkiksi puhelimen vaakaan integroidulla 2200 mAh varavirtalähteellä, joka toimii myös vaa’an virtalähteenä. Akku kestää noin 500 latausta. Kevyt ottaa mukaan matkalle. Maksimikapasiteetti 40 kg. Sisältää micro-USB-kaapelin. Matkatavaravaa’an koko 17,5 x 2,8 cm. Väri: musta.

Arvo n. 30 €.

Juustoveitset ja liuskekivialusta

Maanläheinen setti istuu kauniisti juhlakauden kattauksiin. Upea liuskekivialusta toimii sekä leikkuulautana että tarjoilualustana. Siroon juustoveitsisettiin sisältyy kolme juustoveistä, kaksipiikkinen juustohaarukka sekä 23 x 14 cm liuskekivialusta. Tuotteet on pakattu kirjanmuotoiseen pahvipakkaukseen. Veitsien terät ovat ruostumatonta terästä ja kahvat pyökkiä. Ei suositella pesua astianpesukoneessa. Alusta on konepestävä, mutta ei siedä mikron tai uunin lämpöä.

Arvo n. 30 €.

Lapuan Kankurien laudeliinat (2 kpl)

Laadukkaiden, Suomessa valmistettujen laudeliinojen materiaali on 60 % eurooppalaista Masters of Linen -pellavaa ja 40 % bio-orgaanista puuvillaa. Koko 46x60 cm. Kuosi: Päre. Setissä on kaksi laudeliinaa.

Arvo 30 €.

Ensiapulaukku

Ensiapulaukku soveltuu erinomaisesti niin autoon, veneeseen, kotiin kuin mökillekin. Laukku sisältää kaikki keskeiset ensiaputarvikkeet, mm. erilaisia siteitä, elvytyssuojan, avaruuslakanan ja turvavyöleikkurin. SPR:n määrittelemä sisältö. Laukun mitat ovat noin 21,50 x 30 x 9 cm.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 33,50 €.

Isosteel Duo Titan –termospullo

Isosteel Duo Titan –termospullo on Retki-lehden 4/2010 testivoittajan titaanipintainen versio. Käytännöllinen laatutermari helposti purettavalla ja puhdistettavalla QuickStop painonappikorkilla. Korkealuokkainen tyhjiörakenne säilyttää juoman kuumana tai kylmänä poikkeuksellisen pitkään. Molemmissa päissä on juomakupit ja kyljessä kaatokahva joka voidaan painaa sisään kuljetuksen ajaksi. Pakkauksessa mukana irrotettava olkaremmi.

Laadukasta 18/8 ruostumatonta terästä. 5v materiaali- ja valmistusvirhetakuu. Tilavuus 1l, korkeus 345 mm ja paino 910 g.

Arvo 35,90 €.

Palovaroitin, Lento

Paola Suhosen suunnittelemat optiset palovaroittimet ovat designia parhaimmillaan - helppoja käyttää ja hyvännäköisiä. Palovaroittimessa ei ole pieniä nappeja, vaan koko ulkokuori toimii painikkeena, jolla voi hiljentää väärät hälytykset ja testata laitteen toimivuuden. Palovaroitin on mahdollista asentaa kattoon vain muutamassa sekunnissa 3M-tarralla. Koko 188x184x50mm, paino 200g. Väri harmaa.

Arvo 29,90 €.

Bluebiit Q16 handsfree-kuuloke

Huippukevyt kuuloke, joka on erittäin helppokäyttöinen, toimintavarma sekä yhteensopiva kaikkien bluetooth-ominaisuutta tukevien puhelimien kanssa. Bluebiit Q16 tuo uutta tehokkuutta työhön ja jättää kädet aina vapaaksi. Kuuloke pysyy hyvin korvassa myös vauhdikkaassa työssä ja harrastuksissa ja pysyvyyttä voi parantaa mukana olevan korvasangan avulla.

Arvo 29,90 €.

ResQMe -turva-avaimenperä, 2 kpl

Norjassa ja Ruotsissa huippusuosittu pelastustyökalu, joka auttaa nopeasti ulos autosta hätätilanteessa. ResQMe-työkalun jousitetulla piikillä voi rikkoa auton sivuikkunan ilman voimankäyttöä. Lisäksi työkalu on varustettu terävällä teräksisellä terällä, jolla voi tarvittaessa leikata juuttuneen turvavyön. Se on kevyt ja pienikokoinen, mutta silti erittäin tehokas. Auton avaimiin liitettynä se on aina tarvittaessa käden ulottuvilla. Patentoitu tuote, valmistettu Yhdysvalloissa.

Lisätietoa AL-kaupasta. Arvo yhteensä 27 €.

Kenu Airvue tablettiteline

Kenu Airvue on auton istuimen niskatukeen kiinnitettävä tukeva tablettiteline. Se on helppo ja nopea kiinnittää ja irrottaa tarvittaessa. Sopii monille eri tableteille, kuten iPad mini, iPad Air, iPad Pro ja useimmat Android-tabletit (koko 7”–10”). 2 vuoden takuu.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 36,50 €