Jäsenhankintapisteesi näkyvät Moottorin takakannen osoitekentässä. Jäsennumeroa seuraavien viiden tähden jälkeen näkyvä luku kertoo jäsenhankintapisteesi. Yksi piste vastaa yhtä jäsenhankintapalkintoa.

Valitse palkinto tältä listalta ja tee tilaus lomakkeen kautta. Lähetämme valitsemasi palkinnon ilmoittamaasi osoitteeseen noin neljän viikon kuluessa siitä, kun ilmoittamasi jäsen on maksanut jäsenmaksunsa ja olemme vastaanottaneet tilauksen. Mikäli kyseinen tuote on loppunut varastostamme, lähetämme sen heti tuotteita varastoon saatuamme. Kun jäsenhankintapalkinto on tilattu, tilausta ei voi enää peruuttaa tai muuttaa.

Kupilka-retkeilysetti.

Kupilka-retkeilysetti

Kevyet astiat soveltuvat monipuoliseen käyttöön. Settiin kuuluu juoma- ja ruoka-astiat sekä ruokailuvälineet. Astiat kestävät niin –30°C pakkasen kuin kiehuvan vedenkin. Voi pestä astianpesukoneessa. Valmistettu luonnonkuitukomposiitista. Puu komposiittiin tulee suomalaisista sertifioiduista metsistä. Valmistettu EKOenergialla Suomessa.

Arvo 30 €.

Victorinox-kokkiveitsi.

Victorinox-kokkiveitsi

Monipuolinen, keskikokoinen yleisveitsi keittiöön taattua Victorinox-laatua. Tukeva, 22 cm terä on valmistettu ruostumattomasta erikoisveitsiteräksestä. Mattapintainen ja luistamaton Fibrox-kahva on muodoltaan Victorinoxin ammattimallia, ja se kestää 150°C:n kuumuuden.

Arvo 45 €.

Sateenvarjo ja heijastava kassi Autoliiton logolla.

Sateenvarjo ja heijastava kassi

Lisää näkyvyyttäsi pimeän aikaan. Kompaktissa automaattisateenvarjossa alareunaa kiertää heijastava nauha, ja yksi varjon lohkoista on läpinäkyvä. Tämä helpottaa eteenpäin näkemistä esimerkiksi kovissa tuulenpuuskissa. Valmistettu kierrätetystä muovista eli rPET-materiaalista.

Heijastava kassi on tilava ja sopii vaikka kauppareissulle. Heijastava materiaali, mustat kantokahvat ja AL-logo. Mitat: 45 cm x 44 cm.

Arvo yhteensä n. 30 €.

Kahvisetti

Kolo Design -kahvisetti

Tammivanerista valmistettu kahvisetti on kestävä ja yksinkertaisen muotoilun ansiosta tuotteet sopivat monen keittiön sisustukseen. Kahvisetti sisältää kahvirasian 500 g kahvipaketille, pussinsulkijat, suodatinpussitelineen sekä suklaakonvehteja. Tuotteet on helppo kasata ja kahvisetti tulee kauniissa paketissa.

Arvo 29 €.

Radio Trek

Trek-ladattava radio 2000 mAh

Tämän monipuolisen hätäradion voit ladata matkapuhelimen laturilla verkkovirrasta, pyörittämällä käsin kampea tai jopa aurinkokennojen avulla. Radiokanavien kuuntelun lisäksi voit käyttää sitä taskulamppuna ja matkapuhelimen hätälaturina.

Arvo 39 €.

Stanley musta termospullo

Stanley Termos Classic -termospullo

Kestävässä ja tyylikkäässä termospullossa on uudistettu tyhjiörakenne, joten se säilyttää tiiviytensä ja lämmöneristyskykynsä entistäkin paremmin. Termari pitää juoman kuumana tai kylmänä jopa 24 tunnin ajan. Täysin konepestävän pullon kyljessä on kätevä kahva. Tilavuus: 1 l, paino tyhjänä 810 g, mitat: 117 x 94 x 358 mm.

Arvo 35 €.

Miiko pannunalunen

Pannunalunen ja lasinaluset

Kotimaisen Miikon koivukuosiset pannunalunen ja lasinaluset piristävät kattausta. Käytännölliset, neliönmalliset aluset ovat Suomessa valmistettua melamiinipintaista sertifioitua koivuvaneria. Mitat: pannunalunen 17 x 17 x 0,6 cm, lasinalunen 10 x 10 cm. Lahja sisältää yhden pannunalusen ja neljä lasinalusta.

Arvo yhteensä 35 €.

Lapuan Kankurit kuumavesipullo

Kuumavesipullo

Lapuan Kankurien kuumavesipullo lämmittää, vaikka talvisää tuivertaisi ulkona. Lämmöllä voi myös helpottaa vatsa-, hartia- ja lihaskipuja. Päällinen 100 % puhdasta uutta villaa. Kaksilitraisen kuumavesipullon leveä ja saumaton kaula helpottaa käyttöä. Väri: beige, kuosi: Verso.

Arvo n. 35 €.

Polkupyörän valot

Polkupyörän ladattavat valot

Näillä valoilla näyt liikenteessä. Pakkauksessa ladattavat etu- ja takavalot, kiinnitystarvikkeet ja USB-kaapeli. Valojen kiinnitykseen ei tarvita erillisiä asennustyökaluja. Etuvalo: 160–180 lm, käyttöaika 3–3,5 tuntia, 4 toimintatilaa. Takavalo: 65 lm valkoinen ja 12 lm punainen valo, käyttöaika 4 tuntia, 5 toimintatilaa. IPX-5-luokiteltu vesitiiviys.

Arvo 34 €.

Matkustusdokumenttien suojakotelo

Vältä hätäinen laukun penkominen lähtöportilla. Tässä käytännöllisessä kotelossa kuljetat matkustusasiakirjat, kuten passin, lentoliput ja matkaoppaan. RFID-suoja, joka estää sisällä olevien korttien luvattoman skannauksen. 12 erikokoista taskua, silmukka kynälle ja kotelon ympäri kulkeva vetoketju. Väri: harmaa, koko: 13,8 x 2,2 x 24,3 cm.

Arvo 29 €.

Victorinox pihviveitset

Victorinox-pihviveitset (6 kpl)

Victorinoxin pihviveitset sopivat monenlaiseen ruokailuun, erityisesti kesän grillikauteen. Laadukkaissa veitsissä on käytetty Victorinoxin omaa sahalaitaisten veisten teroitusmekanismia. Terän pituus 11 cm, kädensijan väri musta. Paketti sisältää 6 pihviveistä.

Arvo n. 35 €.

Adpower Plus Power Bank + matkalaukkuvyö

Tyylikäs ja ohut vara-akku, jolla lataat pienelektroniikkaa silloin, kun verkkovirtaa ei ole saatavilla. Sisäänrakennettu USB-liitäntäjohto, Apple Lightning -liitin sisällä sekä C-tyypin liitin pakkauksessa. 10 000 mAh varaus. Latautuu täyteen 3 tunnissa. Voidaan ladata n. 300–500 kertaa. Led-valon avulla on helppo seurata varauksen määrää. Valkoinen, koko 147,3 x 76,9 x 14,3 mm.

AL-logolla varustettu matkalaukkuvyö auttaa tunnistamaan oman laukun matkalaukkuhihnalta ja suojaa laukkua avautumiselta.

Arvo yhteensä n. 35 €.

Matkalakana Cocoon

Matkalakana, Cocoon

Matkalakana on mainio varuste monenlaiseen matkailuun ja yöpymiseen. Lakana pakkautuu hyvin pieneksi ja kulkee tilaa viemättä mukana matkoilla. Materiaali on tavallista puuvillaa kevyempää ja pehmeämpää pitkäkuituista, ohueksi kehrättyä egyptiläistä puuvillaa. Erinomainen kulutuskestävä kompromissi silkin ja tavallisen puuvillan välillä. Matkalakanaa voi käyttää sellaisenaan, mutta se sopii myös makuupussin sisälakanaksi. Tarjoaa makuupussiin lisälämpöä +4 C.

Arvo 35,90 €.

Kirkasvalolamppu

Kirkasvalolamppu Bright

Lisää valoa arkeen! Lampun miellyttävä valo ei rasita silmiä ja antaa energiaa esimerkiksi työpäivän aikana. Näppärän kokoinen lamppu on helppo sijoittaa eri paikkoihin. Valon kirkkaus on säädettävissä (2000–10 0000 LUX), samoin lämpötila. Valittavissa neljä toiminta-aikaa: 15 min, 30 min, 45 min ja 60 min. Mukana USB-C-kaapeli. Koko 14 x 16 x 1 cm.

Arvo n. 44,50 €.

Lumilapio

Lumilapio Snowvel

Anodisoidusta alumiinista valmistettu kevyt ja kestävä lumilapio menee teleskooppivartensa ansiosta pieneen tilaan. Lapion voi koota kahteen eri pituuteen. Mukana kätevä canvaslaukku säilytystä varten. Paino: 600 g, pituus: 64–82 cm. 2 vuoden takuu.

Arvo 24,90 €.

Ensiapulaukku

Ensiapulaukku soveltuu erinomaisesti niin autoon, veneeseen, kotiin kuin mökillekin. Laukku sisältää kaikki keskeiset ensiaputarvikkeet, mm. erilaisia siteitä, elvytyssuojan, avaruuslakanan ja turvavyöleikkurin. SPR:n määrittelemä sisältö. Laukun mitat ovat n. 21,50 x 30 x 9 cm.

Arvo 33,50 €.

Palovaroitin

Palovaroitin Kupu Jalo Helsinki

Tyylikäs palovaroitin sopii täydellisesti yhteen esimerkiksi keittiön rosteristen kalusteiden kanssa. Varoittimessa on 10 vuotta kestävä kiinteä lithiumakku, joka varoittaa kovalla 85 desibelin voimakkuudella savua havaitessaan. Tuotteen on suunnitellut Harri Koskinen. Sisältää teippikiinnityslevyn. Mitat 110 x 110 x 41 mm.

Arvo n. 39,90 €.

Rainlegs-sadelahkeet

Tuulen- ja vedenkestävät, reisiä suojaavat sadelahkeet ovat kevyet ja helpot laittaa ylle sekä rullata pois. Suojaavat sateelta, tuulelta ja kylmyydeltä sopien näin monenlaisiin ulkoiluaktiviteetteihin, esimerkiksi pyöräilyyn tai ratsastukseen. Jalkojen takaosasta avoimet, joten kosteus pääsee haihtumaan. Väri: huomiokeltainen, sivuilla heijastavat kaistaleet. Saatavilla koko M.

Arvo 30 €.

Tilaa jäsenhankintapalkinto

Nimi(Pakollinen)
Osoite(Pakollinen)
Tilaan Autoliiton uutiskirjeen(Pakollinen)
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Mikäli sinulla on kysyttävää tilauksesta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluun 09 7258 4400.