Jäsenhankintapisteesi näkyy Moottorin takakannen osoitekentässä. Jäsennumeroa seuraavien viiden tähden jälkeen näkyvä luku kertoo jäsenhankintapisteesi. Yksi piste vastaa yhtä jäsenhankintapalkintoa.

Valitse palkinto tältä listalta ja tee tilaus lomakkeen kautta. Lähetämme valitsemasi palkinnon ilmoittamaasi osoitteeseen noin neljän viikon kuluessa siitä, kun ilmoittamasi jäsen on maksanut jäsenmaksunsa ja olemme vastaanottaneet tilauksen. Mikäli kyseinen tuote on loppunut varastostamme, lähetämme sen heti tuotteita varastoon saatuamme. Kun jäsenhankintapalkinto on tilattu, tilausta ei voi enää peruuttaa tai muuttaa.

Kahvisetti

Kolo Design kahvisetti

Tammivanerista valmistettu kahvisetti on kestävä ja yksinkertaisen muotoilun ansiosta tuotteet sopivat monen keittiön sisustukseen. Kahvisetti sisältää kahvirasian 500 g kahvipaketille, pussinsulkijat, suodatinpussitelineen sekä suklaakonvehteja. Tuotteet on helppo kasata ja kahvisetti tulee kauniissa paketissa.

Arvo 29 €.

Radio Trek

Trek ladattava radio 2000 mAh

Tämän monipuolisen hätäradion voit ladata matkapuhelimen laturilla verkkovirrasta, pyörittämällä käsin kampea tai jopa aurinkokennojen avulla. Radiokanavien kuuntelun lisäksi voit käyttää sitä taskulamppuna ja matkapuhelimen hätälaturina.

Arvo 39 €.

Stanley musta termospullo

Stanley Termos Classic -termospullo

Kestävässä ja tyylikäässä termospullossa on uudistettu tyhjiörakenne, joten se säilyttää tiiviytensä ja lämmöneristyskykynsä entistäkin paremmin. Termari pitää juoman kuumana tai kylmänä jopa 24 tunnin ajan. Täysin konepestävän pullon kyljessä on kätevä kahva. Tilavuus: 1 l, paino tyhjänä 810 g, mitat: 117 x 94 x 358 mm.

Arvo 35 €.

Miiko pannunalunen

Pannunalunen ja lasinaluset

Kotimaisen Miikon koivukuosiset pannunalunen ja lasinaluset piristävät kattausta. Käytännölliset, neliönmalliset aluset ovat Suomessa valmistettua melamiinipintaista sertifioitua koivuvaneria. Mitat: pannunalunen 17 x 17 x 0,6 cm, lasinalunen 10 x 10 cm. Lahja sisältää yhden pannunalusen ja neljä lasinalusta.

Arvo yhteensä 35 €.

Heijastava kassi

Heijastava kassi, 4 kpl

Varmista näkyvyytesi pimeällä. Heijastava kassi on tilava ja sopii esimerkiksi kauppareissulle ostoskassiksi. Hopeanvärinen, kokonaan heijastava materiaali, mustat kantokahvat ja AL-logo yläreunassa. Mitat: 45 cm x 44 cm. Palkinto sisältää neljä kassia. Tästä lahjasta riittää vaikka koko perheelle!

Arvo yhteensä n. 25 €.

Lapuan Kankurit kuumavesipullo

Kuumavesipullo

Lapuan Kankurien kuumavesipullo lämmittää, vaikka talvisää tuivertaisi ulkona. Lämmöllä voi myös helpottaa vatsa-, hartia- ja lihaskipuja. Päällinen 100 % puhdasta uutta villaa. Kaksilitraisen kuumavesipullon leveä ja saumaton kaula helpottaa käyttöä. Väri: beige, kuosi: Verso.

Arvo n. 35 €.

Lord Nelson pyyhesetti harmaa

Lord Nelson -pyyhesetti

Ripaus luksusta arkeen! Pyyhesettiin sisältyy yksi käsipyyhe (koko: 50×70 cm) sekä yksi kylpypyyhe (koko: 70×130 cm). Miellyttävän tuntuiset pyyhkeet ovat 100 % Reilun kaupan silmukkafrotee-puuvillaa. Väri: tummanharmaa.

Arvo n. 30 €.

Polkupyörän valot

Polkupyörän ladattavat valot

Pakkaus sisältää ladattavat etu- ja takavalot, jotka lisäävät näkyvyyttä liikenteessä. Etuvalo on kätevä kiinnittää pyörän ohjaustankoon pakkaukseen sisältyvällä kiinnitystelineellä ilman erillisiä asennustyökaluja. Valo on helppo irrottaa kiinnitystelineestä. Pienemmän takavalon voi kiinnittää esimerkiksi pyörän runkoon.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 34 €.

Biosti keittiötarvikesetti

Biosti-keittiötarvikesetti

Ekologinen, kotimainen Orthexin Biosti-keittiötarvikesetti sisältää keskikokoisen leikkuulaudan sekä voiveitsen, kuorijan ja juustohöylän. Leikkuulauta ja välineiden kahvat on valmistettu biopohjaisesta muovista, jossa on yhdistettynä sokeriruokoa ja pohjoismaista puukuitua. Välineiden teräsosat ovat taipuisaa ja kestävää, ruostumatonta terästä.

Arvo n. 25 €.

Matkustusdokumenttien suojakotelo

Käytännöllinen kotelo matkustusasiakirjoille, kuten passille, lentolipuille ja matka-oppaalle. RFID-suoja, joka estää sisällä olevien korttien luvattoman skannauksen. Vältä hätäinen laukun penkominen lähtöportilla. 12 erikokoista taskua, silmukka kynälle ja kotelon ympäri kulkeva vetoketju. Väri: harmaa, koko: 13,8 x 2,2 x 24,3 cm.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 29 €.

Victorinox pihviveitset

Victorinox-pihviveitset (6 kpl)

Victorinoxin pihviveitset sopivat monenlaiseen ruokailuun, erityisesti kesän grillikauteen. Laadukkaissa veitsissä on käytetty Victorinoxin omaa sahalaitaisten veisten teroitusmekanismia. Terän pituus 11cm, kädensijan väri musta. Paketti sisältää 6 pihviveistä.

Arvo n. 35 €.

Powerbank ja matkalaukkuvyö

Xo Power Bank Smart + matkalaukkuvyö

Power Bank on tyylikäs ja ohut vara-akku, jolla lataat pienelektroniikkaa silloin kun verkkovirtaa ei ole saatavilla. Sisäänrakennettu USB-liitäntäjohto sopii kolmelle eri päälle (Type C, Micro USB ja Apple Lightning). Vara-akun 10 000 mAh varaus latautuu täyteen 7 tunnissa ja siitä riittää noin 300 latauskertaan. Näytöstä on helppo seurata laitteen akun määrää prosentteina. Kaksi laitteiden latausporttia, joten mahdollisuus myös ladata kahta laitetta samanaikaisesti. Väri: valkoinen, koko: 152 x 70 x 15 mm.

AL-logolla varustettu matkalaukkuvyö auttaa tunnistamaan oman laukun matkalaukkuhihnalta ja suojaa laukkua avautumiselta.

Arvo yhteensä n. 30 €.

Matkalakana Cocoon

Matkalakana, Cocoon

Matkalakana on mainio varuste monenlaiseen matkailuun ja yöpymiseen. Lakana pakkautuu hyvin pieneksi ja kulkee tilaa viemättä mukana matkoilla. Materiaali on tavallista puuvillaa kevyempää ja pehmeämpää pitkäkuituista, ohueksi kehrättyä egyptiläistä puuvillaa. Erinomainen kulutuskestävä kompromissi silkin ja tavallisen puuvillan välillä. Matkalakanaa voi käyttää sellaisenaan, mutta se sopii myös makuupussin sisälakanaksi. Tarjoaa lisälämpöä makuupussiin +4 C kylmissä olosuhteissa.

Arvo 35,90 €.

Lumilapio

Lumilapio Snowvel

Kevyt ja kestävä lumilapio menee teleskooppivartensa ansiosta pieneen tilaan. Lapion mukana tulee kätevä canvaslaukku säilytystä varten. Paino 600 g, pituus 64-82 cm. 2 vuoden takuu.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 24,90 €.

Lapuan Kankurit laudeliinat

Lapuan Kankurien laudeliinat (2 kpl)

Laadukkaiden, Suomessa valmistettujen laudeliinojen materiaali on 60 % eurooppalaista Masters of Linen -pellavaa ja 40 % bio-orgaanista puuvillaa. Koko 46×60 cm. Kuosi: Päre. Setissä on kaksi laudeliinaa.

Arvo 30 €.

Ensiapulaukku

Ensiapulaukku soveltuu erinomaisesti niin autoon, veneeseen, kotiin kuin mökillekin. Laukku sisältää kaikki keskeiset ensiaputarvikkeet, mm. erilaisia siteitä, elvytyssuojan, avaruuslakanan ja turvavyöleikkurin. SPR:n määrittelemä sisältö. Laukun mitat ovat noin 21,50 x 30 x 9 cm.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 33,50 €.

Rainlegs-sadelahkeet

Tuulen- ja vedenkestävät, reisiä suojaavat sadelahkeet ovat kevyet ja helpot laittaa ylle sekä rullata pois. Suojaavat sateelta, tuulelta ja kylmyydeltä sopien näin monenlaisiin ulkoiluaktiviteetteihin, esimerkiksi pyöräilyyn tai ratsastukseen. Jalkojen takaosasta avoimet, joten kosteus pääsee vaivatta ulos. Väri: huomiokeltainen, sivuilla heijastavat kaistaleet. Saatavilla koko M.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 29,50 €.

Tilaa jäsenhankintapalkintosi

Nimi(Pakollinen)
Osoite(Pakollinen)
Tilaan Autoliiton uutiskirjeen(Pakollinen)
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Mikäli sinulla on kysyttävää tilauksesta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluun 09 7258 4400.