Touring Cars Finland | Autoliitto

Show your Card! -etu.

Touring Cars tarjoaa Autoliiton jäsenille kaksi vaihtoehtoista etua matkailuauton vuokrauksen yhteydessä.

ETU 1:
Essential package -tuote veloituksetta vuokrauksen yhteydessä (arvo 109 euroa). Essential package -tuote sisältää kätevän ja vaivattoman matkailuautoloman kannalta välttämättömät lisätuotteet. Pakettiin kuuluu yksi lisäkuski, vessakemikaali sekä yhden kaasupullon käytön.  Vessakemikaali on pakollinen osa matkailuauton käyttöä ja kaasupullot mahdollistavat jääkaapin, lämmityksen sekä kaasulieden käytön. Edun saat käyttöösi jäsenkorttia näyttämällä auton noudon yhteydessä.

ETU 2:
Grilli- ja retkeilykalustesetti veloituksetta vuokrauksen yhteydessä (arvo vähintään 57 euroa). Grillisetti sisältää mukaan mahtuvan pallogrillin, grillihiilet, sytytysnesteen, tulitikut sekä grillipihdit. Retkeilysetti sisältää kokoon taittuvan pöydän ja neljä tuolia. Edun saat käyttöösi jäsenkorttia näyttämällä auton noudon yhteydessä.

Edut ovat voimassa Touring Carsin toimipisteissä Suomessa (Helsinki ja Rovaniemi). Asiakas sitoutuu noudattamaan Touring Carsin vuokrausehtoja. Touring Cars ei takaa autojen saatavuutta. Etuja rajattu määrä.

Varaukset:
Helsinki 040 674 7774 / helsinki@touringcars.eu
Rovaniemi 040 778 0943 / rovaniemi@touringcars.eu

Lisätietoa edun hyödyntämisestä löydät sivun alalaidasta, kun olet kirjautuneena sivuille jäsentunnuksillasi.

Lisätietoa kaikista Show your Card! -etukohteista täältä.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi