Touring Cars Finland | Autoliitto

Show your Card! -etu.

Touring Cars tarjoaa Autoliiton jäsenille kaksi vaihtoehtoista etua matkailuauton vuokrauksen yhteydessä.

ETU 1:
100 euron jäsenalennus matkailuauton vuokrauksesta. Alennus myönnetään normaalihintaisista vuokrauksen päivähinnoista, eli sitä ei myönnetä käsittelymaksusta, yhdensuuntaisen vuokrauksen lisämaksusta, lisävarusteiden vuokrahinnoista, vakuutusmaksuista tai muista palveluista. Etu on käytettävissä ainoastaan etukäteen varattaessa. Show your Card! mainittava varaushetkellä ja jäsenkortti näytettävä autoa noudettaessa.

ETU 2:
Grilli- ja retkeilykalustesetti veloituksetta vuokrauksen yhteydessä (arvo vähintään 57 euroa). Grillisetti sisältää mukaan mahtuvan pallogrillin, grillihiilet, sytytysnesteen, tulitikut sekä grillipihdit. Retkeilysetti sisältää kokoon taittuvan pöydän ja neljä tuolia. Edun saat käyttöösi jäsenkorttia näyttämällä auton noudon yhteydessä.

Edut ovat voimassa Touring Carsin toimipisteissä Suomessa (Helsinki ja Rovaniemi). Asiakas sitoutuu noudattamaan Touring Carsin vuokrausehtoja. Touring Cars ei takaa autojen saatavuutta. Etuja rajattu määrä.

Varaukset:
Helsinki 040 674 7774 / helsinki@touringcars.eu
Rovaniemi 040 778 0943 / rovaniemi@touringcars.eu

Lisätietoa edun hyödyntämisestä löydät sivun alalaidasta, kun olet kirjautuneena sivuille jäsentunnuksillasi.

Lisätietoa kaikista Show your Card! -etukohteista täältä.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi