Top Star Finland Oy | Autoliitto

Top Star Finland tarjoaa majoitusta moderneissa lasikuutioissa Lapin Saariselällä. Majoitu ylellisesti upeissa maisemissa ja nauti lumoavasta luonnosta. Valoisat yöt, raikas tunturituuli, ruskan väriloisto, revontulten tanssi, pohjoinen tähtitaivas, monipuoliset kesä- ja talviaktiviteetit – näistä ja monista muista huippujutuista voit nauttia majoittumalla Top Starin huippupaikoilla. Saariselällä on Kaunispään etelärinteellä hienostuneet 8 lasikuutiota, joista yksi on varattu lemmikkien kanssa matkustaville.

Autoliiton jäsenet saavat 10 % alennusta majoituksesta Top Star Finlandin uusissa uniikeissa Saariselän kohteissa, eli Arctic Glass Cubes -lomahuoneistoissa. Alennuksen saa, kun tekee varauksen verkkokaupassa suoraan Top Star Finland Oy:n omilta verkkosivuilta. Alennus myönnetään verkkosivuilla voimassa olevasta hinnasta. Alennus on voimassa 20.12.2020 saakka sekä 3.1.–30.9.2021.

Kirjaudu sisään jäsentunnuksillasi ja katso tarkemmat ohjeet jäsenhintaisen varauksen tekemiseen sivun alalaidasta.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi