Top Star Finland Oy, Saariselkä, sisäkuva kohteesta

10 % alennusta majoituksesta

Majoitusalennus

7.12.2022

Autoliiton jäsenet saavat alennusta majoituksesta Top Star Finlandin uniikeissa Saariselän kohteissa, eli Arctic Glass Cubes -lomahuoneistoissa.

Kaikki Autoliiton jäsenet:

• 10 % alennuksen majoituksesta Top Star Finlandin uniikeissa Saariselän kohteissa, eli Arctic Glass Cubes -lomahuoneistoissa.

Alennuksen saa, kun tekee varauksen verkkokaupassa suoraan Top Star Finland Oy:n omilla verkkosivuilla. Alennus myönnetään verkkosivuilla voimassa olevasta hinnasta. Alennukseen oikeuttavan koodin löydät jäsenille tarkoitetusta osiosta sivun alalaidasta.

Top Star Finland tarjoaa majoitusta moderneissa lasikuutioissa Lapin Saariselällä. Majoitu ylellisesti upeissa maisemissa ja nauti lumoavasta luonnosta. Valoisat yöt, raikas tunturituuli, ruskan väriloisto, revontulten tanssi, pohjoinen tähtitaivas, monipuoliset kesä- ja talviaktiviteetit – näistä ja monista muista huippujutuista voit nauttia majoittumalla Top Starin huippupaikoilla. Saariselällä on Kaunispään etelärinteellä hienostuneet, täysin varustellut, saunalliset 8 lasikuutiota sopivat myös pitkäaikaiseen majoitukseen. Kaksi kuutioista on varattu lemmikkien kanssa matkustaville.