mySafetyn kuva jossa nainen tutkii autoaan

Mysafety

Kaikille jäsenille Avain- ja lukkovakuutus jäsenhintaan
Suomessa asuville jäsenille Identiteettivakuutus veloituksetta
Premium- ja ePremium-jäsenille veloituksetta Ajoneuvoturva Laaja

Vakuutuksista jäsenetuja

11.3.2024

Kaikki Autoliiton jäsenet saavat alennusta Avain- ja lukkovakuutuksesta. Kaikki Suomessa vakituisesti asuvat jäsenet saavat Identiteettivakuutuksen veloituksetta. Premium- ja ePremium-jäsenille jäsenyyden hintaan kuuluu Ajoneuvoturva Laaja.

Kaikille Autoliiton jäsenille

• Avain- ja lukkovakuutus jäsenhintaan 3,90 €/kk (norm. 4,90 €/kk) 12 kuukauden ajaksi

Avain- ja lukkovakuutus korvaa kadonneen autonavaimen sekä auton ajonestolaitteen uudelleenkoodauksen. Vakuutus korvaa myös kodin, autotallin, kesämökin sekä lähiomaisen asunnon lukkojen vaihdosta aiheutuneet kulut.

Jäsenetuhinta on voimassa 12 kuukauden ajan.

Kaikille Suomessa asuville Autoliiton jäsenille

• Identiteettivakuutus veloituksetta

Identiteettivakuutus tarjoaa henkilökohtaista neuvontaa, jolla pyritään estämään ja rajoittamaan taloudellisia vahinkoja sekä minimoimaan identiteettivarkaudesta aiheutuvaa haittaa. Mysafety auttaa esimerkiksi asettamaan omaehtoisen luottokiellon, oikaisemaan virheelliset tiedot ja kiistämään tai riitauttamaan asiattomat maksuvaatimukset.

Mikäli neuvontapalvelu ei ole riittävä vahingon estämiseksi, vakuutus korvaa myös taloudellisia menetyksiä. Kyse voi olla henkilöllisyysvarkaudesta johtuvasta velasta tai todellisesta kulusta.

Vakuutuksesta korvataan vakuutuskautta (12 kk) kohti epäonnistuneista riita-asioista aiheutuneita todellisia kuluja, perintäkuluja ja muistutusmaksuja ilman omavastuuta enintään 10 000 euroa. Oikeus korvaukseen edellyttää, että olet kääntynyt Mysafetyn puoleen.

Vakuutus on voimassa Suomessa vakituisesti asuvien henkilöjäsenten kohdalla.

Edellä selostettu ei ole täydellinen selvitys Identiteettivakuutuksen sisällöstä. Vakuutuksen tarkka sisältö korvausrajoituksineen on kerrottu vakuutusehdoissa.

Identiteettivakuutuksen ryhmävakuutusehdot (pdf)

Autoliiton Premium- ja ePremium-jäsenille

• Ajoneuvosi on vakuutettu Ajoneuvoturva Laajalla, joka on lisäturva vapaaehtoiseen ajoneuvovakuutukseesi.
  • Ajoneuvoturva Laaja on Premium- ja ePremium-jäsenille veloitukseton.

Ajoneuvoturva Laaja korvaa vapaaehtoisen ajoneuvovakuutuksesi omavastuuosuuden, jos ajoneuvollesi aiheutuu korjausta vaativaa vahinkoa, jonka vapaaehtoinen ajoneuvovakuutuksesi korvaa.

Ajoneuvoturva Laaja korvaa ajoneuvovakuutuksesi omavastuuosuuden jopa 2 000 euroon asti vakuutuskaudelta (12 kk), kun vahinko on aiheutunut esimerkiksi varkaudesta, tulipalosta, moottoriviasta, liikenneonnettomuudesta, pysäköinnin yhteydessä, villieläimistä tai muusta äkillisestä ja ennalta-arvaamattomasta tapahtumasta. Vakuutus korvaa myös kiveniskemän aiheuttamat tuulilasivahingot.

Ajoneuvoturva Laaja kattaa henkilö- tai pakettiautollesi sattuneiden vahinkojen omavastuuosuudet Suomessa. Lisäksi se kattaa vihreän kortin järjestelmään kuuluvissa Euroopan maissa sekä ulkomailla vuokratulle henkilöautolle sattuneiden vahinkojen omavastuuosuudet.

Ajoneuvoturva Laajan piiriin eivät kuulu moottoripyörät, yli 10 vuotta vanhat tai yli 3500 kiloa painavat ajoneuvot.

Edellä selostettu ei ole täydellinen selvitys Ajoneuvoturva Laajan sisällöstä. Vakuutuksen tarkka sisältö on kerrottu vakuutusehdoissa.

Ajoneuvoturva Laajan ryhmävakuutusehdot (pdf)

Vahinkoilmoituksen tekeminen

Vahingon sattuessa hae ensin korvausta omasta ajoneuvovakuutuksestasi. Kun olet saanut vakuutusyhtiöltäsi korvauksen, tee vahinkoilmoitus osoitteessa mysafety.fi/vahinkoilmoitus.

Mysafetyn asiakaspalvelijat auttavat sinua mielellään arkisin klo 9–16 puhelimitse numerossa 09 4270 4000 tai sähköpostitse osoitteessa info(at)mysafety.fi.

Autoliitto on vakuuttanut Premium-jäsenensä ryhmävakuutuksella. Vakuutuksenvälittäjänä toimii Mysafety Oy. Vakuutuksenantaja toimii Tryg Forsikring A/S, Erhvervsstyrelsen, CVR-tunnus 24260 666, DK-2750 Ballerup, Tanska.

Huomioithan, että Ajoneuvoturva ei sisälly Perhe Premium- tai Perhe ePremium -jäsenyyteen.
Ajoneuvoturva ei myöskään kata asuntoautoja, perävaunuja ja asuntovaunuja tai ajoneuvoja, jotka painavat yli 3 500 kg (Autoliiton Tiepalvelu koskee kuitenkin myös asuntoautoja sekä mahdollisia perävaunuja ja asuntovaunuja kun ne on laillisesti kytketty Tiepalvelun ehdot täyttävään vetoautoon. Kiloraja Tiepalvelussa on 4000 kg).