Tilaa tiepalveluapu Autoliiton mobiilisovelluksella

5.1.2024, klo 08.32

Tuhannet autoilijat ovat tarvinneet tällä viikolla tiepalveluapua kovien pakkasten takia. Ennennäkemättömän kysynnän vuoksi apua voi joutua odottamaan tavallista pidempään. Autoliiton mobiilisovellus on paras ja nopein tapa tilata tiepalvelu paikalle.

Suomen yllä on ankara pakkasjakso, joka aiheuttaa haasteita autoilijoille koko maassa. Avuntarvitsijoita on ennätyksellinen määrä, minkä takia tiepalvelua voi joutua odottamaan tavallista pidempään. Tämä siitäkin huolimatta, että käytössämme on kaikki mahdollinen työvoima niin avustuspyyntöjä vastaanottamassa kuin itse tiepalvelussa. Kovan kysynnän takia tietyillä alueilla on pulaa myös uusista akuista sekä autovuokraamojen kautta toimitettavista sijaisautoista.

Teemme kaikkemme, että jokainen avuntarvitsija pääsee jatkamaan matkaansa mahdollisimman nopeasti. Apua tarvitsevalta tilanne vaatii hieman tavallista enemmän kärsivällisyyttä sekä varautumista.

Lataamalla Autoliiton sovelluksen puhelimeesi ja tilaamalla palvelun sitä kautta nopeutat avunpyynnön käsittelyä. Samalla paikkatietosi välittyy Autoliitolle ja apu osataan toimittaa suoraan oikeaan sijaintiin, vaikka et itse tarkkaa osoitetta tietäisi.

Lisätietoja Autoliitto-sovelluksesta