Yleisö | Autoliitto

Yleisö

Etusivu    Yleisö    Kilpailijat    Rata-alue    Aikataulu    Majoitus    Media   Toimitsijat

Parahin tapa aloottaa suuri seikkaalu Pohojanmaalla, on reissata suorahan Härmän syrämmehen. Suosittelemma ajankohoraksi kesä- heinäkuun vaihretta, jolloon koko kaupunki kuhisoo sakkia, jokka on tullu viettämähän Suamen kovinta jokkistapahtumaa!

YLEISÖTIEDOTE

Yleisön autojen paikoitusalue on PowerParkin ravirata, osoite: Päätie 65, josta ilmainen Non-Stop linja-auto kuljetus kilpailupaikalle. Linja-auto kuljetus myös Härmän Kylpylästä ja PowerParkista, majoitusalueet kiertävissä linja-autoissa myös lipunmyynti. Alueella on myös yleisö traileriparkki. Varapaikoitusalueena on vanha ravirata. Invapaikoitus alue on rata-alueella ja siellä on lipunmyynti.

Saavuttuasi paikoitusalueelle liikenteenohjaajat ohjaavat autot parkkiin, sen jälkeen ostat pääsylipun lipunmyynnistä ennen linja-autoon menoa.

Pääsyliput / PowerPark JM SM 2018 rannekkeet.

Rannekkeet kiinnitetään lipunmyynnissä ranteeseen ja ne on esitettävä varikko ja yleisöporteilla.

• Lauantain ranneke              15 €
  • Sunnuntain ranneke           20 €
  • La + Su ranneke                 30 €
  • La + Su sis. myös varikon  50 €
  • Erillistä varikkoranneketta ei saatavilla.

Alle 15 v. vanhemman seurassa ilmaiseksi.

Voimassa olevalla AKK:n päätoimitsijalisenssillä, tai AKK:n vapaakortilla 2018 saa lipunmyynnissä sijaitsevasta pisteestä viikonloppurannekkeen, joka sisältää myös varikon. Esitä henkilöllisyys todistus ja päätoimitsijalisenssi. ”Vaihto”  kirjataan nimellä ja ID-numerolla siihen varattuun lomakkeeseen.

Tervetuloa Härmähän, oo varovaanen ruuhkaliikentehes!

AL-Härmä!

Rata-alue: PDF icon powerpark_jm_sm_2018_alue_evo4.pdf