Seurojen nuorisotoiminnan kartoitus ja seuratoiminnan kehittäminen - Vastaa kyselyyn | Autoliitto

19.10.2018

Hei,

nuorisotoiminnan kysely on avoinna vielä 10 päivää eli 29.10 asti. Tähän mennessä kyselyyn on vastannut vain 21 henkilöä. Toivottavasti jaatte kyselyn seuranne kotisivuilla ja esimerkiksi facebookkiin, jotta kysely tavoittaa mahdollisimman monet >> https://my.surveypal.com/Seurojen-nuorisotoiminnan-kartoitus-ja-kehittaminen

Nuorisovastaavia on nimetty jo 46hlö, tämä on hyvä alku! Tällä tavoin varmistetaan tiedonkulku oikeille henkilöille seuroihin. Voisiko alueet nimetä nuorisovastaavan myös?

Flying Finn 100 -kartingauto sopimukset vanhenevat tämän vuoden jälkeen. Olen lähettänyt uudet sopimukset allekirjoitettavaksi, toimittakaa uudet sopimukset minulle mahdollisimman pian. (tämä koskee vain niitä seuroja, jotka ovat saanet ohjelman kautta karting-auton).

>> Flying Finn 100 -kartingautojen haku on yhä käynnissä ja uusia autoja saadaan seuroille myynnin mukaan.

Flying Finn -tour 2019 haku jatkuu 25.11.2018 asti. Lisätietoja >> täältä

Minut voi tavata huomenna (20.10) alueen 1 kokouksessa Oulussa ja alueen 4 kokouksessa Jyväskylässä (27.10).

Hyvää viikonloppua kaikille!

Terveisin,