AL-NETTILEHTI HAMINAN SEUDULTA NUMERO 8 / 2019 | Autoliitto

AL-NETTILEHTI HAMINAN SEUDULTA NUMERO 8 / 2019

Ensilumi satoi Kymenlaaksoon lokakuun lopulla. Tosin sitten heti marraskuussa vesisade sulatti lumen. Talvikelit kuitenkin on, kun pakkastakin on vaihtelevasti. Ajelkaa maltillisesti!

Renkaitakin vaihdetaan

Sydäniskuri eli Defibrillaattori

Tämä merkki kertoo, että täällä on sydäniskuri. Kun henkilön sydän pysähtyy, tällä voit auttaa. Laite opastaa puheella koko ajan, et voi toimia väärin. Uskalla käyttää tarvittaessa, voit pelastaa läheisen hengen!

Syystalkoot mökillä

Lokakuussa pidettiin mökillä talkoot. Siivottiin sisällä ja ulkona ja vene nostettiin talviteloille. Sauna lämpeni ja grilli oli kuumana, makkaraa ja halstrattuja silakoita syötiin vatsat pullolleen. Porukkaakin oli paikalla ilahduttavasti 14 henkilöä.

TULEVIA TAPAHTUMIA:

Perjantaina 29.11. klo 18.30 AL-Kotkan osaston järj. pikkujouluruokailu Aholan Lomalaidun Aholanpolku 15, Huruksela. AL-Haminan Seudun osastolaiset ilm. Kaijalle puh. 0400 605592 (20.11. mennessä). Hinta osastolaisilta 20 € (26€). Omat juomat sallittuja. Pikkupaketti maks. 5€, joulupukki saapuu. Tervetuloa!

Torstaina 5.12. klo 18.00 puurojuhla Virkistysmajalla. Sauna lämpenee ja avantokin on. Pukeudu lämpimästi. Tervetuloa!

Joulun odotusta!