AL-NETTILEHTI HAMINAN SEUDULTA NUMERO 6 / 2019 (Auton Päivä 2019) | Autoliitto

AL-NETTILEHTI HAMINAN SEUDULTA NUMERO 6 / 2019 (Auton Päivä 2019)

Meidän Auton Päivän mainos. Tämä oli paikallislehti Reimarissa ja siellä ja täällä tolppamainoksena. Osaston nettisivulta löytyi kuten myös osaston facebook-sivulta.

AL-Autopalvelukeskus Uusi Kaakon Katsastus

Täällä oli AL-Haminan Seudun osaston Auton Päivä 2019. Toimitusjohtaja Pilvi Serola hoiteli katsastustoimistoa. Sisätiloissa oli myös kahvitarjoilu pullan kera.

Auton Päivän tavarat

Pihvi kävi hakemassa Autoliitosta materiaalia meidän Auton Päivään perjantaille, Kotkan omaan lauantaille ja Kouvolan Auton Päivään sunnuntaille. Sieltä tuli iso AL-kaari, Moottori-lehtiä, ilmapalloja, heijastimia ja muita esitteitä laatikko kaupalla. AL-Kymenlaakson TP-auto oli pullollaan tavaraa ja se saapui Auton Päiväämme meidän kannaltamme hienosti, ilman postituksia ja laatikoiden raahaamisia. Myös palautus Autoliittoon päin tapahtui TP-autolla.

Puuskittaisen kovassa tuulessa ilmapalloja karkasi taivaalle muutamia, mutta Pakkasen Antti täytti uusia AL-100 ilmapalloja halukkaille.

Grillimakkaroita oli paistamassa Jackin Jorma, avustajana Pihvi. Grilli ja teltta oli vuokralla Kotkan osastolta. Hyvin paistuivat ja maistuivat makkarat. Kiitokset!

Perheen pienimmille oli huvitusta ja liikuntaa pomppulinnassa.

Vapepaa esitteli Juha Jäntti

Liikenneturva

Kuva: Reimari

Tavallisia pyöräilykypäriä ja airbag-kypärä. Veijo Suomelalla oli myös liikennemerkkien esite mukana.

Osaston puheenjohtajia paikalla

Vasemmalla tämänhetkinen puheenjohtaja Petri Paavola ja entisiä puheenjohtajia Juha Jäntti ja Markku Sund.

Silmäasema

Silmäasemalta oli Jutta tullut testaamaan ajonäköä ja samalla sai mittauttaa silmänpaineet.

Haminan kaupungin tiekalustoa

Tiestön kunnossapitokone.

Vehkalahden Vapaaehtoinen Keskuspalokunta

Palokalustoa oli esillä Auton Päivässä, mutta sitten tuli hälytys töihin ja auto kaartoi tositoimiin miehistöineen.

CR-RENKAAT OY

Paikallinen rengasliike oli esittelemässä renkaita.

EKAMI Haminan toimipiste

Syksyn kuntotarkastuksia autoille tekivät EKAMI:n Haminan toimipisteen opiskelijat.

Kiitokset Auton Päivässä mukana olleille!