AL-NETTILEHTI HAMINAN SEUDULTA NUMERO 3 / 2019 | Autoliitto

AL-NETTILEHTI HAMINAN SEUDULTA NUMERO 3 / 2019

Virkistysmajalta kesäterveisiä. Kevätsiivous on tehty ja valvontakamera asennettu. Saunakausi on täydessä vauhdissa, kiitos kauniiden ja lämpimien ilmojen. Vesi järvessä on lämmennyt hyvin, jopa + 22 on mittari näyttänyt. Muista kirjata käyntisi saunavihkoon!!

Liikuttaako tämä sinua ?

Liikuttaako tämä sinua? Allekirjoita vetoomus liikkumisen vapauden puolesta osoitteessa www.autoliitto.fi/vetoomus

Kelirikkoa teillä

Teiden kunnossapito kaipaa lisää rahaa. Keväällä oli aikamoisia lätäköitä sorateillä ja päällystetyillä isojakin railoja ja kuoppia. Ilmoita pahoista kuopista TIENKÄYTTÄJÄN LINJALLE puh.02002100.

SM-FILLARIKISOISSA

Aseman koulun joukkue Haminasta oli lunastanut paikan SM-Fillarikisoihin Laukaan Peurungalle. Siellä sitä sitten kisattiin. Ajot meni oikein hyvin, mutta teoria pikkuisen tökki. Seitsemänneksi sijoittuminen oli hieno tulos, kilpailijat olivat kaikki kovatasoisia. Ei sinne huonot olisi päässeetkään, jo aluekisoissa syksyllä valittiin joukkueet. Haminan joukkuetta johti opettaja Joosa Muurman. Joukkueeseen kuuluivat Viivi Ihalainen, Riia Lappalainen, Joosa Peri ja Niko Raja.

Aseman koulun joukkue ja ope.

Autoliiton jäsenenä 50 v yhtäjaksoisesti

Autoliitto myönsi kunniakirjat Olli Mettälälle ja Ahti Virolaiselle. He ovat olleet Autoliiton jäseniä jo 50 vuotta yhtäjaksoisesti. Kunniakirjat on toimitettu herroille.

Osasto onnittelee!

Toimintapisteet vuodelta 2018

Toimintapistekilpailussa osasto saavutti kolmannen sijan sarjassa kaksi. Pisteitä kertyi 2236. Enempää toimintaa ei olisi jaksettukkaan tällä porukalla järjestää. Osastolaiset aktivoitukaa, ei ole paljosta kiinni, että sijoitus nousisi toiseksi.

Keväiset Kuninkaantien ajot

Kuninkaantien ajo ajettiin 26.5. Mukana mm. Sari ja Mirja.

Muistathan miten käyttäydytään, kun kohdataan hevonen liikenteessä

Kuvia Virkistysmajalta

Kuvaajina ainakin Nina, Rosa, Petri.

Kesän tapahtumia:

Su. 21.7. klo 12.00 Virkistyspäivä majalla

To. 22.8. klo 18.00 Onkikisat majalla

La. 24.8. Villen Ajo lähtö Uusi Kaakon Katsastukselta

Pe. 6.9. klo 11-14 Autonpäivä Autopalvelukeskus Uusi Kaakon Katsastuksella

Syystalkoot mökillä aika ilm. myöhemmin.

Hyvää kesää kaikille!