Camping Key Europe | Autoliitto

Camping Key Europe on perhekohtainen leirikortti, jolla nopeutetaan majoittujien asiointia leirintäalueiden vastaanotossa. Kortin haltijoille myönnetään leirintäalueilla ja lomakylissä etuja leirintämaksuista, mökkimajoituksesta ja oheispalveluista.

Missä kortti käy

• Suomi

• 25 Euroopan maata

• 3000 leirintäalueella

• Tietoja Suomen leirintäalueista saat osoitteesta www.camping.fi.

• 16 €

Miten ja mistä Camping Key Europe -kortti ostetaan?

• AL-verkkokauppa maksa ja tilaa
    • Huom. Merkitse kohtaan "Tilausta ja toimitusta koskevat huomautukset"

• etu- ja sukunimi
      • syntymäaika
      • osoite
      • postinumero ja – toimipaikka
      • puhelinnumero ja sähköpostiosoite
      • tilaatko mobiili- vai muovikortin?

• Autoliitto, Hämeentie 105 A, 00550 Helsinki
    • Hämeentiellä Autoliitossa asioitaessa on oltava mukana henkilötodistus, josta tarkistetaan hakijan tiedot.

Kun olemme vastaanottaneet maksun ja tarvittavat tiedot, aktivoimme mobiilin Camping Key Europe -kortin noin 1 viikon sisällä. Saat aktivoinnin jälkeen omaan sähköpostiosoitteeseen vahvistuksen, jossa on linkki "lataa tästä käyttöösi heti voimassa oleva CKE-kortti". Linkistä voit ladata mobiilikortin, joka on heti voimassa.

My Camping Key -applikaatio

Voit myös ladata puhelimeesi Google Play tai App Store -kaupasta "My Camping Key" applikaation. Suosittelemme lataamaan applikaation, jos lähdet matkalle Suomen ulkopuolelle.

Halutessasi voi tilata myös muovisen kortin, jonka toimittaa kotiisi Leirintäalueyhdistys, toimitusaika noin kuukausi. Korttia ei saa mukaan Autoliitosta.