Scandia Rent | Autoliitto

Kotimainen Scandia Rent on yksi Suomen suurimmista autovuokraamoketjuista, jolla on toimipaikat läpi Suomen Hangosta Ivaloon. Toimintaa on suurimmilla lentokentillä, rautatieasemilla ja palveluverkosto on yksi suurimmista, sisältäen yli 100 palvelupistettä. Scandia Rentin hinnoittelu on selkeää ja edullista. Scandia Rent on kotimainen autovuokraamo, joka tarjoaa aina parasta paikallista palvelua. Scandia Rent on aina palveluksessasi 24h, näin taataan paras mahdollinen palvelutaso valtakunnallisesti.

Scandia Rentin valikoimasta löydät henkilöautot, pakettiautot, minibussit sekä tila-autot. Scandia Rent tarjoaa myös edullisia leasingratkaisuja yksityisille ja yrityksille, niin lyhytaikaiseen kuin pitkäaikaiseen tarpeeseen. Leasingkyselyt 0600-55 00 99 tai info@scandiarent.fi.

Scandia Rent tarjoaa autonvuokrausta edulliseen jäsenhintaan. Autoliiton jäsenet saavat kotimaan vuokrausten edullisista nettihinnoista vielä ylimääräisen alennuksen.

Ulkomaiset varaukset:

Scandia Rentistä voit varata vuokra-auton edulliseen hintaan myös 30 000 kohteesta, ympäri maailmaa. Scandia Rentin verkkosivujen kautta saat kaikkialta maailmasta luotettavimmat ja edullisimmat autonvuokraustarjoukset generoituna hintajärjestyksessä. Tämän ainutlaatuisen autonvuokrausgeneraattorin tarjonta sisältää kaikki kansainväliset ja kansalliset autonvuokrausketjut, mutta ei lainkaan epäluotettavaa, ns. "villiä autonvuokraustarjontaa"! Scandia Rent on toteuttanut palvelun kansainvälisen ja arvostetun CarTrawlerin kanssa.

Lisätietoja ulkomaisista autovuokrauksista Suomeksi 0600 55 00 99 (0,95 €/min+pvm).

Saadaksesi autonvuokrauksen jäsenhintaan tarvitset Autoliiton jäsenten oman alennustunnuksen, jonka saat sivun alalaidasta kirjautumalla sisään omilla tunnuksillasi.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi