Nextory | Autoliitto

Kokeile e- ja äänikirjoja ilmaiseksi!

Kaipaatko viihdyttävää kuunneltavaa ja luettavaa? Nyt saat kokeilla Nextorya ilmaiseksi. Nextoryn kautta sinulla on tuhansia kirjoja mukana jokaisella automatkallasi.

Nextory on digitaalinen kirjapalvelu, jonka valikoimaan kuuluu kymmeniä tuhansia ääni- ja e-kirjoja. Kirjallisuuden pariin pääset puhelimesi tai tablettisi kautta. Lue ja kuuntele missä ja milloin haluat, myös offline-tilassa. Nextoryssa ei ole sitoutumisaikaa, vaan voit irtisanoa tilauksesi milloin haluat.

Autoliiton jäsenenä saat nauttia e- ja äänikirjoista Nextoryssa 30 päivää ilmaiseksi. Automatkoja voit piristää helposti kuuntelemalla äänikirjoja, ja Nextoryn helppokäytöisestä sovelluksesta löytyy varmasti jotain jokaiselle. Kytke puhelin auton kaiuttimeen, laita äänikirja pyörimään ja nauti, opi ja rentoudu!

Kirjaudu sivuille jäsentunnuksillasi, ja katso sivun alaosasta kuinka saat edun käyttöösi. Etu on voimassa vain Nextoryn uusille asiakkaille.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi