Itärajan helmi

15 % alennus majoituksesta

Alennusta majoituksesta

2.1.2024

Itärajan Helmi tarjoaa Autoliiton jäsenille 15 % alennuksen majoituksesta / henkilö / yö, kun varaat minimissään 2 yötä kerrallaan. Itärajan Helmi on auki kesäkaudella 15.5.–30.9.2024

Kaikille Autoliiton jäsenille

• 15 % alennus vuokrahinnoista

Alennus koskee kaikkia majoitusvaihtoehtoja (aitat, glamourteltta ja tentsile-puumajoitteet).

Etu lunastettavissa ainoastaan ennakkovarauksella. Kirjaudu sisään jäsentunnuksillasi ja katso sivun alalaidasta, miten saat edun käyttöösi.

Itärajan Helmi Tohmajärvellä tarjoaa kesäkaudella hyvinvointia ja kiireetöntä elämää suomalaisessa perinnemaisemassa Pohjois-Karjalassa. Puhdas ja osittain koskematon luonto, raikas perisuomalainen koivumetsä sekä 1940-luvulla käsin veistetty hirsitalo ja sen pihapiiri kutsuvat rentoutumaan Riitta Okkosen emännöimään Itärajan Helmeen. Iltaisin lämpiää aito suomalainen puulämmitteinen sauna. Rantasaunan yhteydessä on laituri ja uintipaikka, käytettävissä myös soutuvene ja grillikota. Hintaan sisältyvä, kehuttu buffetaamiainen tarjoillaan viihtyisässä kesäkeittiössä, joka toimii myös ns. olohuoneena vieraille. Illallinen saatavana ennakkovarauksella ja lisämaksusta. Ruoka on aina tuoretta ja rakkaudella valmistettua.

Itärajan Helmessä rentoudut erilaisten kurssien, täyshoidon, rauhallisen ja kauniin ympäristön sekä emännän makoisten ruokien parissa. Mikäli olet kiinnostunut kursseista, voit tutustua alapuolella niiden aikatauluhin ja tietoihin.

VedicArt-kurssi 24.–26.5.2024, pe klo 17.00–su klo 17.00. Opetus ja tarvikkeet 130 €, täysihoito 150 €, yht. 280 €.

Viiniä ja Maalia -kurssi 5.–7.7.2024. Pe majoittuminen, la ja su kurssipäiviä. Kurssi päättyy klo 17.00. Tarvikkeet 160 €, täysihoito 150 €, yht. 310 €.

Mandalapäivä 30.6.2024 klo 9.00–15.00. Kurssimaksu tarvikkeineen 45 €, lounas ja päiväkahvi 30 €, yht. 75 €.

Rummuntekokurssi 7.–9.6.2024, pe klo 17.00–su klo 13.00. Opetus ja tarvikkeet 280 €, täysihoito 150 €, yht. 430 €.