Itärajan Helmi | Autoliitto

Itärajan Helmi tarjoaa Autoliiton jäsenille 15 % alennuksen majoituksesta / henkilö / yö, kun varaat minimissään 2 yötä kerrallaan.

Alennus koskee kaikkia majoitusvaihtoehtoja (aitat, glamourteltta ja tentsilet).

Itärajan Helmi Tohmajärvellä tarjoaa hyvinvointia ja kiireetöntä elämää suomalaisessa perinnemaisemassa Pohjois-Karjalassa. Puhdas ja osittain koskematon luonto, raikas perisuomalainen koivumetsä sekä 1940-luvulla käsin veistetty hirsitalo ja sen pihapiiri kutsuvat rentoutumaan Riitta Okkosen emännöimään Itärajan Helmeen.

Petivaatteet ja pyyhkeet sisältyvät hintaan. Aamuisin ja iltaisin lämpiää aito suomalainen puulämmitteinen sauna. Rantasaunan yhteydessä on laituri ja uintipaikka, käytettävissä myös soutuvene ja grillikota. Hintaan sisältyvä buffetaamiainen ja keittoillallinen (sis. leipä ja jälkiruoka) tarjoillaan viihtyisässä kesäkeittiössä, joka toimii myös ns. olohuoneena vieraille. Ruoka on aina tuoretta ja rakkaudella valmistettua. Kännyköiden, tietokoneiden ja muiden sähkölaitteiden latauspiste on myös kesäkeittiössä.

Etu lunastettavissa ainoastaan ennakkovarauksella. Kirjaudu sisään jäsentunnuksillasi ja katso sivun alalaidasta miten saat edun käyttöösi.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi