Hotelli Tallukka | Autoliitto

Hotelli Tallukka sijaitsee näköalapaikalla harjulla, kahden suuren vesistön välissä. Päijänteen ja Vesijärven ihanat rannat ja idyllinen Vääksyn kanavan alue ovat vain kivenheiton päässä. Tallukka tarjoaa loistavan mahdollisuudet niin aktiivisen kuin hyvinvointilomankin viettoon sekä mukavaa yhdessäoloa ja rentoutumista.

102 hotellihuonetta majoittavat sinut ja seurueesi tasokkaasti. Viihtyisät huoneet suovat virkistävän lepohetken päivän puuhista, ja unikin maistuu ihan eri tavalla keskellä kauneinta luontoa. Valittavanasi on yhden, kahden ja jopa neljän hengen huoneita.

Tallukassa tapahtuu vuoden ympäri! Tutustu Hotelli Tallukan tansseihin ja tapahtumatarjontaan www.tallukka.fi

Autoliiton jäsenkortilla Hotelli Tallukasta etu vapaa-ajan matkustukseen seuraavasti:

• 10 % alennus kulloinkin voimassa olevista majoitushinnoista
  • 10 % alennus Hotelli Tallukan oman verkkokaupan hinnoista ennakkoon maksetuissa varauksissa, kun varaus tehdään netin kautta Autoliiton jäsenten omalla alennuskoodilla

Hintaan sisältyy:

• Majoitus
  • Buffetaamiainen
  • Saunan ja uima-allasosaston sekä kuntosalin käyttö

Kirjaudu sisään jäsentunnuksillasi ja katso sivun alalaidasta ohjeet jäsenhintaisen varauksen tekemiseen.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi