Nainen autossa, Fennian kansikuva

15–20 % alennus vakuutusten listahinnoista

Alennuksia vakuutusten listahinnoista

2.11.2023

Etuja kodin, perheen ja auton vakuutuksista Fennian asiakkaille.

Kaikille Autoliiton jäsenille

• 15 % alennus kodin ja perheen vapaaehtoisista vakuutuksista lukuun ottamatta terveyden turva-, henki- ja eläkevakuutuksia.
  • 20 % alennus laajasta Fenniakaskosta tai Premiumkaskosta.
  • Mahdollisuus laajentaa vakuutuksen voimassaoloa Venäjän Euroopan puoleisille alueille lisämaksusta.
  • Laajan Fenniakaskon varkausvakuutuksen lisäomavastuuta (10 % vahingon määrästä, vähintään 510 €) ei peritä, jos varkausvahinko sattuu Bosnia-Hertsegovinassa, Kroatiassa, Latviassa, Liettuassa, Marokossa, Moldovassa, Puolassa, Serbiassa, Tunisiassa, Turkissa, Ukrainassa, Valko-Venäjällä, Venäjällä tai Virossa. Etu on voimassa korkeintaan kolme viikkoa kestävällä vapaa-ajan matkalla. Edun suuruus on useita satoja euroja. Etu on voimassa kun vakuutettuna on henkilö- tai pakettiauto, moottoripyörä, mopo, mopoauto, mönkijä, moottorikelkka, matkailuauto tai näihin kytkettävä perävaunu.
    • Huom! Pohjoismaiden ulkopuolella sattuneissa kaskovahingoissa on lisäksi kaksinkertainen perusomavastuu ja Autoliiton etu ei poista tätä omavastuuta.

Fennia tarjoaa reilut korvaukset ja hyvää palvelua

Autoliiton jäsenenä saat Fenniasta hyvää henkilökohtaista palvelua myös silloin, jos vahinko sattuu. Fennian laaja kotivakuutus korvaa jopa 6 vuotta vanhan rikkoutuneen kodinkoneen uudella vastaavalla. Halutessasi saat uuden koneen kotiisi paikalleen asennettuna ja vanha kone viedään pois.

Alennukset lasketaan listahinnoista. Etuja ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Ajoneuvovakuutusten edut koskevat henkilö- ja pakettiautoja.