Euromaster | Autoliitto

Autoliiton jäsenet saavat:

• 5 % alennus laskun loppusummasta palvelupisteestä tai verkkokaupasta tuotteita ja palveluita ostettaessa (verkkokaupassa alennuksen saa kampanjakoodilla)
  • Renkaiden allelaitto 30 € (4 rengasta, omat vanteilla olevat renkaat)
  • 50 % alennus pyöräsarjan kausisäilytyksen paikkakuntakohtaisesta normaalihinnasta rengashotellissamme (sis. pyörien kuntotarkastuksen, pesun, säilytyksen ja vakuutuksen). Alleasennus veloitetaan erikseen. Huom. Varastotilanne vaihtelee palvelupisteittäin, tarkista palvelun saatavuus ennakkoon.

Huom! Autoliiton edut eivät ole voimassa Euromasterin partner-liikkeissä. Tarkista lähin Euromaster-palvelupisteesi täältä.

Kirjaudu sisään ja katso sivun alalaidasta miten saat jäsenedun käyttöösi.

EUROMASTER on Suomen suurimpia rengasliikeketjuja, jolla on n. 60 palvelupistettä ympäri maata. Meiltä löytyvät rengasalan huippumerkit kaikissa tuoteluokissa, ja valikoimiimme kuuluvat myös teräslevypyörät, erikoisvanteet sekä kaikki renkaisiin liittyvät palvelut. Tällä hetkellä kehitämme vahvasti autohuoltopalveluita, mm. kausihuollot, öljynvaihdot, ohjauskulmien säädöt ja ilmastointihuollot. Hyvä asiakaspalvelu on kunnia-asiamme, ja siihen panostamme kouluttamalla henkilökuntaamme säännöllisesti.

Euromasterin löydät myös Facebookista.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi