AVIS Autovuokraamo | Autoliitto

Autovuokraukset -15 % päivähinnoista kotimaassa ja -10 % Euroopassa

Autoliiton jäsenet saavat 15 % alennuksen autovuokrauksen päivähinnoista kotimaassa ja jopa 10 % alennusta Euroopassa. Alennushinta koskee sekä henkilöautoja että pakettiautoja. Alennus koskee ennakkomaksettuja autoja. Alennus ei koske lisäturvaa tai muita lisäpalveluita. Alennus ei koske yli 31 vuorokauden vuokrauksia.

Avis minileasing 14,99 €/vrk

Tarvitsetko autoa kausiluonteisesti? Tarjoamme autoa tarpeeseen, ilman pitkää sitoutumista. Autoliiton jäsenille Minileasing palvelu kotimaassa A-luokan autolla jäsenhintaan 14,99 €/vrk (sis. alv. 24 %). Voit katkaista sopimuksen 31 vuorokauden jälkeen milloin tahansa. Ylimääräisistä lisäkilometreistä veloitamme 0,25 €/km. Ajo-oikeus koskee myös samassa taloudessa asuvia, joilla on voimassa oleva ajo-oikeus.

Minimivuokrausaika on 31 vuorokautta. Hinnat sisältävät kesä- ja talvirenkaiden vaihdon ja säilytyksen, varkaus- ja vaurioturvan sekä rajoitetun tiepalvelun. Omavastuu on 1200 €. Omavastuun poisto 150 €/kk.

Ajoneuvojen saatavuudessa voi olla rajoituksia.

Kirjaudu sisään jäsentunnuksillasi ja saat näkyviin Autoliiton omat alennustunnukset. Alennustunnuksilla saat autovuokraukset jäsenhintaan Aviksen verkkosivuilta www.avis.fi, varauskeskuksesta puh. 010 436 2200 tai sähköpostitse reservations (at) avisbudget.fi

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi