AVIS Autovuokraamo | Autoliitto

Autovuokraukset -15% päivähinnoista kotimaassa ja -10% Euroopassa

Autoliiton jäsenet saavat 15% alennuksen autovuokrauksen päivähinnoista kotimaassa ja jopa 10% alennusta Euroopassa. Alennushinta koskee sekä henkilöautoja että pakettiautoja. Alennus koskee ennakkomaksettuja autoja. Alennus ei koske lisäturvaa tai muita lisäpalveluita. Alennus ei koske yli 31 vuorokauden vuokrauksia.

Avis minileasing 14,99€/vrk

Tarvitsetko autoa kausiluonteisesti? Tarjoamme autoa tarpeeseen, ilman pitkää sitoutumista. Autoliiton jäsenille Minileasing palvelu kotimaassa A-luokan autolla jäsenhintaan 14,99€/vrk (sis. alv. 24%). Voit katkaista sopimuksen 31 vuorokauden jälkeen milloin tahansa. Ylimääräisistä lisäkilometreistä veloitamme 0,25€/km. Ajo-oikeus koskee myös samassa taloudessa asuvia, joilla on voimassa oleva ajo-oikeus.

Minimivuokrausaika on 31 vuorokautta. Hinnat sisältävät kesä- ja talvirenkaiden vaihdon ja säilytyksen, varkaus- ja vaurioturvan sekä rajoitetun tiepalvelun. Omavastuu on 1200€. Omavastuun poisto 150€/kk.

Ajoneuvojen saatavuudessa voi olla rajoituksia.

Kirjaudu sisään jäsentunnuksillasi ja saat näkyviin Autoliiton omat alennustunnukset. Alennustunnuksilla saat autovuokraukset jäsenhintaan verkkosivuiltamme www.avis.fi, varauskeskuksesta puh. 010 436 2200 tai sähköpostitse reservations@avisbudget.fi

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi