Airport Hotel Skyline | Autoliitto

Hyvät yöunet lähellä lentokenttää. Ilmainen lentokenttäkuljetus ja autopaikoitus.

Airport Hotel Skyline on yksi Private Hotels -hotelliketjun jäsenistä.

Autoliiton jäsenkortilla:

• 20 % alennusta kotisivujen päivän parhaasta joustavasta hinnasta (maksuton peruutus tulopäivänä klo 16:00 saakka)
  • 10 % alennusta ravintolan ruoasta

Hinnat sis. autopaikoituksen matkan ajaksi (jopa 15 vrk), lentokenttäkuljetukset hotellin minibussilla 24/7, kahvia ja teetä itsepalvelupisteestä, kuntosalin käytön, iltasaunan kello 22:00 saakka sekä langattoman nettiyhteyden. Sopimushinnat sisältävät myös runsaan buffet-aamiaisen.

Huonevaraukset hotellin verkkosivun kautta Autoliiton alennustunnuksella. Hinnat ovat rajoitetusti voimassa suurtapahtumien täyttäessä pääkaupunkiseudun. Hinnat ovat voimassa toistaiseksi ja hotelli pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Jäsenkortti näytettävä maksun yhteydessä.

Kirjaudu tälle sivulle jäsentunnuksillasi ja katso tarkemmat ohjeet sivun alalaidasta.

Airport Hotel Bonus Inn on nyt uudistettu!

Mittavien remonttien jälkeen myös hotellin nimi on muuttunut ja se tunnetaan nyt nimellä Skyline Airport Hotel. Vaikka hotelli on täysin uudistunut, kaikki asiakkaille tärkeät asiat pysyvät ennallaan. Hotelli on viihtyisä, yksityinen ja kotimainen lentokenttähotelli vain 5 minuutin ajomatkan päässä Helsinki-Vantaan lentoasemalta.

Tämä on rauhallinen levähdyspaikka esimerkiksi lentojen välillä, työpäivän päätteeksi tai ennen aikaista aamulentoa. Levänneenä on paljon mukavampi matkustaa! Saat taatusti hyvää palvelua ja pääset laskeutumaan leppoisaan ja kiireettömään lomatunnelmaan jo ennen lentoasi. Hotellin omistajat ovat henkilökohtaisesti paikalla suurella sydämellä ja vuosikymmenten kokemuksella.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi