Airport hotel skyline herokuva

Airport Hotel Skyline

15 % alennus majoituksesta
10 % alennus ravintolan ala carte -listalta

Majoitusta jäsenhintaan, ilmainen lentokenttäkuljetus ja autopaikoitus

12.9.2023

Autoliiton jäsenet saavat Airport Hotel Skylinessä alennusta majoituksesta sekä ravintolan ruuasta. Airport Hotel Skyline on yksi Private Hotels -hotelliketjun jäsenistä.

Kaikille Autoliiton jäsenille

• 15 % alennusta kotisivujen päivän parhaasta joustavasta hinnasta (maksuton peruutus tulopäivänä klo 16.00 saakka)
  • 10 % alennusta ravintolan ala carte -listalta

Hinnat sis. autopaikoituksen matkan ajaksi (jopa 15 vrk), lentokenttäkuljetukset hotellin minibussilla erillisen aikataulun mukaisesti (lentokenttäkuljetusten aikataulut), kahvia ja teetä itsepalvelupisteestä, kuntosalin käytön, iltasaunan kello 22.00 saakka sekä langattoman nettiyhteyden. Sopimushinnat sisältävät myös runsaan buffet-aamiaisen.

Huonevaraukset hotellin verkkosivun kautta Autoliiton alennustunnuksella. Hinnat ovat rajoitetusti voimassa suurtapahtumien täyttäessä pääkaupunkiseudun. Hinnat ovat voimassa toistaiseksi ja hotelli pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Jäsenkortti näytettävä maksun yhteydessä.

Kirjaudu tälle sivulle jäsentunnuksillasi ja katso tarkemmat ohjeet sivun alalaidasta.

Airport Hotel Bonus Inn on nyt uudistettu!

Mittavien remonttien jälkeen myös hotellin nimi on muuttunut ja se tunnetaan nyt nimellä Skyline Airport Hotel. Vaikka hotelli on täysin uudistunut, kaikki asiakkaille tärkeät asiat pysyvät ennallaan. Hotelli on viihtyisä, yksityinen ja kotimainen lentokenttähotelli vain 5 minuutin ajomatkan päässä Helsinki-Vantaan lentoasemalta.

Tämä on rauhallinen levähdyspaikka esimerkiksi lentojen välillä, työpäivän päätteeksi tai ennen aikaista aamulentoa. Levänneenä on paljon mukavampi matkustaa! Saat taatusti hyvää palvelua ja pääset laskeutumaan leppoisaan ja kiireettömään lomatunnelmaan jo ennen lentoasi. Hotellin omistajat ovat henkilökohtaisesti paikalla suurella sydämellä ja vuosikymmenten kokemuksella.