Autoliitto tekee yhteistyötä erilaisten sosiaalisessa mediassa toimivien vaikuttajien kanssa. Haemme kumppaneiksi vaikuttajia laajalla skaalalla. Seuraajamäärällä on merkitystä, mutta sitäkin tärkeämpi kriteeri on seuraajien sitoutuneisuus sekä vaikuttajan sisältöprofiilin sopiminen Autoliiton brändiin.

Autoliiton vaikuttajakumppaniksi sopivat esimerkiksi lifestyle-, perhe- tai harrastussisältöjä tekevät vaikuttajat. Sinun ei tarvitse olla ”autovaikuttaja”, vaan riittää että tarvitset autoa elämäntilanteesi, työsi tai vaikka harrastuksesi vuoksi.

Vaikuttajahakumme on auki toistaiseksi, ja valitsemme vaikuttajakumppaneita sitä mukaa, kun saamme sopivia hakemuksia.

Autoliiton vaikuttajakumppani saa Plus-jäsenyyden (129 euroa) vuodeksi käyttöönsä.

Vaikuttajan kriteerit

Autoliiton vaikuttajakumppanilla tulee olla jokin seuraavista:

Instagram-tili

  • Uusi postaus vähintään kerran viikossa
  • Sitoutuneita seuraajia vähintään 3 000

TAI

Pinterest-tili

  • Sitoutuneita seuraajia vähintään 1 000

TAI

TikTok-tili

  • Uusi video vähintään kerran viikossa
  • Sitoutuneita seuraajia vähintään 5 000

TAI

X-tili (Twitter-tili)

  • Uusi twiitti vähintään kerran viikossa
  • Sitoutuneita seuraajia vähintään 5 000

TAI

YouTube-kanava

  • Uusi video vähintään kerran kuukaudessa
  • Sitoutuneita tilaajia vähintään 1 000

TAI

Blogi

  • Uusi postaus vähintään kerran kuukaudessa
  • Lukijoita vähintään 5 000 kuukaudessa

Hae Autoliiton vaikuttajaksi tällä lomakkeella.

Huom! Tarkistathan etukäteen, kuuluuko ajoneuvosi Autoliiton Tiepalvelun piiriin.