Autoliiton Ylä-Savon osasto nappasi Tähtiajon voiton! | Autoliitto

Autoliiton Ylä-Savon osasto nappasi Tähtiajon voiton!

Liittopäivät 2011
Vuoden 2011 liittopäivät pidettiin (8-)9.-10.4.2011 Hämeenlinnassa, Kylpylähotelli Rantasipi Aulangolla.
Liittopäivät aloitettiin perinteisellä Tähtiajolla. Tähtiajon reitin suunnittelusta sekä toteuttamisesta vastasi Autoliiton Hämeenlinnan osasto apujoukkoineen.
Viikonloppu sisälsi tiiviin paketin kokouksia, ajankohtaista tietoa ja järjestötoiminnan kehittämiseen sekä ylläpitämiseen liittyviä asiakokonaisuuksia. Ulkopuolisena luennoitsijana oli Christina Forsgård, joka vauhdikkaalla ja mielenkiintoisella tavalla johdatti kuulijakunnan sosiaalisen median syövereihin.
Tiukkaan asiapainotteiseen ja järjestökoulutusta sisältävään viikonloppuun mahtui kevyempääkin ohjelmaa: Lauantain iltajuhla hyvän ruoan ja huomionosoitusten sekä Tähtiajon palkintojen jaon kera. Loppuilta menikin musiikin tahdissa ja tanssiparketti oli täynnä Marios-orkesterin mukaan pyörähteleviä tanssipareja.

Perinteisen, jo 85. kerran ajetun, Tähtiajon voitti pari Pertti Sarivirta – Elsa Kvist Ylä-Savon osastosta. Toiseksi sijoittui pari Eija Pulkkinen - Tarmo Heinonen ja kolmannen sijan jakoivat parit Armas Haapasalmi - Esko Haapasalmi sekä Timo Sinimaa - Veijo Tolonen.