Meri-Lapin osaston hallitus

Hallitus 2024

Autoliiton Meri-Lapin osaston hallituksen jäsenet 2024

• Esa Lohiniva toimii osastomme puheenjohtajana.

• Jorma Halttu toimii osastomme varapuheenjohtajana.

• Einari Fyhr toimii osastomme sihteerinä.

• Tapio Ruokamo

Tapio Ruokamo on osastomme hallituksen jäsen.

* syntynyt vuonna 1954

* EVP terveystarkastaja – kauppateknikko

* osastomme tiepalvelumies

* piirimme tiepalveluasiamies

• Tapio valittiin kunniatiepalvelumieheksi vuonna 2023
  • Kalle Andersson on osastomme hallituksen jäsen.

• Jelena Koivumäki

Hei! Olen Jelena Koivumäki, osastomme hallituksen kuopus ja tällä hetkellä myös ainoa nainen. Olen ollut mukana Autoliiton toiminnassa vuodesta 2009; heti alusta lähtien tiepalvelumiehenä ja sittemmin olen lähtenyt mukaan myös paikallisosastomme sekä valtakunnalliseenkin AL-toimintaan.

Autot ovat olleet aina lähellä sydäntäni, kipinä tähän lienee lähtöisin Ritari Ässä-TV-sarjasta, jota pikkutyttönä tuli vahdattua nokka lähes TV:ssä kiinni. KITTiä ei pihastani valitettavasti kuitenkaan löydy, vaan autoharrastus on painottunut lähinnä 60-90-luvun Fordeihin, joita on ehtinyt olla omistuksessani n. 60-70kpl. Käyttöautonani toimii Ford Scorpio vuosimallia 1996, kesäautona minulla on vuosimallin 1963 Hillman Minx, jonka olen hankkinut samoihin aikoihin, kuin liityin Autoliittoonkin. Viime vuonna uutena harrasteautona tuli hommattua Ford Cortina 1600E vuosimallia 1968.

AL-toiminta on mukavaa ja antoisaa – siispä haluankin kutsua juuri Sinut mukaan toimintaamme! Autoliitosta löytyy mielekästä puuhasteltavaa kaikille autoista ja autoilusta kiinnostuneille – myös nuorille ja naisille! 🙂

• Jouko on osastomme hallituksen jäsen.