Jäsenedut Loimaan seudulla

neste logo

NESTE, Yläneentie 137, Pöytyä

Kaikille Autoliiton jäsenille

Autoliiton jäsenkortilla 2,3 snt/ltr alennusta polttoaineesta Neste Palveluasemilta. Express-asemilta etua ei myönnetä.

Edun saaminen edellyttää jäsenkortin käyttämistä maksutapahtuman yhteydessä. Jäsenedun saa, kun maksaa ostoksen käteisellä, pankkikortilla, Visa- tai MasterCard-kortilla. Yleisluottokorteista poikkeuksen muodostaa Amex-kortti, jolla maksettaessa etua ei voi käyttää. Myöskään Neste-korteilla suoritettujen ostojen yhteydessä etua ei myönnetä.

Kaikkien maksutapojen yhteydessä etuja voi saada vain yhdellä etukortilla kerrallaan.

Euromaster logo

EUROMASTER: Lamminperä 4, Loimaa

Autoliiton Plus-, ePlus-, Premium- ja ePremium-jäsenille

• 30 % alennus pyöräsarjan kausisäilytyksen paikkakuntakohtaisesta normaalihinnasta rengashotellissamme (sis. pyörien kuntotarkastuksen, pesun, säilytyksen ja vakuutuksen). Alleasennus (37 €) veloitetaan erikseen. Huom. Varastotilanne vaihtelee palvelupisteittäin, tarkista palvelun saatavuus ennakkoon.
  • Renkaiden alleasennus 37 € (4 rengasta, omat vanteilla olevat renkaat).
  • 5 % lisäalennus rengasostoista (verkkokaupassa alennuksen saa kampanjakoodilla). Alennus kulloinkin voimassa olevista kuluttajahinnoista