Viking Line | Autoliitto

JÄSENHINTAISET MATKAVARAUKSET SUORAAN AUTOLIITOSTA !

Itämeren iloisin laivasto kutsuu Sinua ja ystäviäsi viihtymään!

Viking Linen iloiset punaiset laivat tarjoavat Autoliiton jäsenille edullisia autopaketteja ja risteilyjä jäsenetuhintaan.

Edullisilla autopaketeilla voit matkustaa Turusta ja Helsingistä Ahvenanmaalle ja Tukholmaan sekä Helsingistä myös Tallinnaan.

Helsinki-Tallinna –reitillä voit aloittaa autolomasi myös kätevästi yöpymällä Viking XPRS –aluksella. Lähde Helsingistä illalla, nauti illasta merellä syöden hyvin, tanssien ja tehden edullisia merihintaisia ostoksia. Yösi nukut hyvin mukavissa hyteissä ja autosi on turvassa autokannella yön ajan. Aamulla matkasi jatkuu Tallinnasta eteenpäin kohti Baltiaa. Päivän aikana ajat pitkälle jopa Puolaan asti.

Muista myös, että Autoliiton kautta voit varata myös Viking Linen jatkoyhteydet Tanskaan ja Saksaan, hotelliyöpymiset Pohjoismaihin ja Baltiaan sekä vaikkapa Legolandin tai Kolmårdenin sisäänpääsyliput.

Autopakettien lisäksi saat myös Viking Linen risteilyt edulliseen jäsenhintaan ympäri vuoden! Voit lähteä Helsingistä päiväksi aina kiinnostavaan Tukholmaan, päiväristeilylle Tallinnaan tai Turusta vuorokaudeksi merelle nauttimaan esimerkiksi Itämeren parhaasta viihteestä.

Myös ryhmä- ja kokousmatkat voi varata kauttamme, kuten myös lisäpalvelut henkilöauton kanssa matkustaville:

• Viime hetken lähtöselvitys 5 €/auto. Automatkustajien varaus pidetään voimassa, vaikka he saapuisivat lähtöselvitykseen myöhässä. Huom. Lähtöselvityksen on oltava kuitenkin tehty Helsinki–Tallinna-reitillä 20 minuuttia ja muilla reiteillä 15 minuuttia ennen aikataulun mukaista lähtöaikaa.
  • Paalupaikka alkaen 10 €/auto. Automatkustajat ajavat ulos laivasta ensimmäisten joukossa. Paalupaikan ostaneiden automatkustajien on oltava lähtöselvitettyjä ja valmiita ajamaan laivaan 45 minuuttia ennen lähtöaikaa. Paalupaikan varaamalla varmistat myös sen, ettet joudu ajamaan ylemmälle autokannelle eli hyllylle.
  • Pre-order: vaivatonta shoppailua! Shoppaile etukäteen netissä ja saat ostoksesi toimitettua suoraan autollesi.

Kysy lisää ja tee jäsenhintainen varauksesi Autoliitosta:

Puh. (09) 7258 4400 / matkailu
matkailu@autoliitto.fi

Kirjaudu sivulle jäsentunnuksillasi ja näet sivun alareunasta kuinka saat edun käyttöösi.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi