Viking Line | Autoliitto

Itämeren iloisin laivasto kutsuu Sinua ja ystäviäsi viihtymään!

Viking Linen iloiset punaiset laivat tarjoavat Autoliiton jäsenille edullisia autopaketteja ja risteilyjä jäsenetuhintaan.

Edullisilla autopaketeilla voit matkustaa Turusta ja Helsingistä Ahvenanmaalle ja Tukholmaan sekä Helsingistä myös Tallinnaan.

Helsinki-Tallinna –reitillä voit aloittaa autolomasi myös kätevästi yöpymällä Viking XPRS –aluksella. Lähde Helsingistä illalla, nauti illasta merellä syöden hyvin, tanssien ja tehden edullisia merihintaisia ostoksia. Yösi nukut hyvin mukavissa hyteissä ja autosi on turvassa autokannella yön ajan. Aamulla matkasi jatkuu Tallinnasta eteenpäin kohti Baltiaa. Päivän aikana ajat pitkälle jopa Puolaan asti.

Muista myös, että Autoliiton kautta voit varata myös Viking Linen jatkoyhteydet Tanskaan ja Saksaan, hotelliyöpymiset Pohjoismaihin ja Baltiaan sekä vaikkapa Legolandin tai Kolmårdenin sisäänpääsyliput.

Autopakettien lisäksi saat myös Viking Linen risteilyt edulliseen jäsenhintaan ympäri vuoden! Voit lähteä Helsingistä päiväksi aina kiinnostavaan Tukholmaan, päiväristeilylle Tallinnaan tai Turusta vuorokaudeksi merelle nauttimaan esimerkiksi Itämeren parhaasta viihteestä.
Myös ryhmä- ja kokousmatkat voi varata kauttamme.

Autoliitto matkailu:

Puh. (09) 7258 4400
matkailu@autoliitto.fi

Kirjaudu sivulle jäsentunnuksillasi ja näet sivun alareunasta kuinka saat edun käyttöösi.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi