Suomen Hostellijärjestö Ry | Autoliitto

Majoitusetu Suomen hostelleissa

Jäsenten omasta Hostellit.fi -varausjärjestelmästä saat heti 10 % jäsenalennuksen majoituksestasi kotimaan hostelleissa ympäri Suomea.

Hostellit tarjoavat edullista, ainutlaatuista ja yhteisöllistä majoitusta kaikille matkailijoille.
Viihtyisissä hostelleissa valittavanasi on erilaisia huoneita ryhmähuoneista yksityishuoneisiin omalla kylpyhuoneella.  Yhteiset oleskelu- ja keittiötilat mahdollistavat myös tutustumisen muihin matkalaisiin.

Varaa hostellisi jäsenhintaan osoitteesta www.hostellit.fi

Hostellialennus maailmalla

Kansainvälisellä hostellikortilla valittavanasi on lähes 3500 HI-hostellia noin 90 maassa. Hostellikortilla saat niissä vähintään 10 % majoitusalennuksen, ja kortti on jopa edellytys yöpymiselle joidenkin maiden hostelleissa. Autoliiton jäsenet saavat Kansainvälisen Hostellikortin alennettuun hintaan. Kortin voi ostaa muun muassa Autoliiton toimistosta.

Kirjaudu sivulle jäsentunnuksillasi ja näet sivun alareunasta kuinka saat edun käyttöösi.

Reissutarinoita

Hostellijärjestö etsi talvelle järjestöreissaajia. Yhdeksi reissaajaksi valikoitui Autoliiton jäsen Jari Väli-Klemelä. Hän teki marraskuussa lastensa kanssa automatkan Kuusamoon ja yöpyi siellä Oivangin hostellissa.  Linkki juttuun löytyy oikealta.

Lisäksi oikealta löytyy Autoliiton jäsenen ja järjestöreissaajan Juha Aaltosen hostellimatkajuttu Etelä-Karjalaan ja Kymenlaaksoon.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi