Suomen Hostellijärjestö Ry | Autoliitto

Majoitusetu Suomen hostelleissa

Jäsenten omasta Hostellit.fi -varausjärjestelmästä tai tekemällä varauksen suoraan hostelliin, saat 10 % jäsenalennuksen majoituksestasi kotimaan hostelleissa ympäri Suomea.

Hostellit tarjoavat edullista, ainutlaatuista ja yhteisöllistä majoitusta kaikille matkailijoille. Hostellijärjestön ylläpitämä hostelliverkosto kattaa yli 40 ainutlaatuista hostellia ympäri Suomea.
Viihtyisissä hostelleissa valittavanasi on erilaisia huoneita ryhmähuoneista yksityishuoneisiin omalla kylpyhuoneella.  Yhteiset oleskelu- ja keittiötilat mahdollistavat myös tutustumisen muihin matkalaisiin.

Varaa hostellisi jäsenhintaan osoitteesta www.hostellit.fi

Hostellialennus maailmalla

Kansainvälisellä hostellikortilla valittavanasi on lähes 3500 HI-hostellia noin 90 maassa. Hostellikortilla saat niissä vähintään 10 % majoitusalennuksen, ja kortti on jopa edellytys yöpymiselle joidenkin maiden hostelleissa. Autoliiton jäsenet saavat Kansainvälisen Hostellikortin alennettuun hintaan. Kortin voi ostaa muun muassa Autoliiton toimistosta.

Osallistu Hostellijärjestön tutkimukseen viimeistään 30.4.2022

Kyselyllä kartoitetaan Hostellijärjestön ja sen etujen/palveluiden sekä hostellimajoituksen tunnettuutta jäsenjärjestöjen jäsenten keskuudessa sekä jäsenten toiveita Hostellijärjestön eduista. Autoliitto on yksi Hostellijärjestön jäsenistä - Autoliiton jäsenenä voit vastata kyselyyn tästä.

Kirjaudu sivulle jäsentunnuksillasi ja näet sivun alareunasta kuinka saat edun käyttöösi.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi