Radisson Hotels

15 % alennus päivän hinnasta

Majoitusalennus vapaa-ajan matkoilla

19.3.2024

Autoliiton jäsenet saavat 15 % alennuksen päivän hinnasta vapaa-ajan matkoilla Suomessa sijaitsevista Radisson Blu- ja Radisson RED -hotelleissa.

Kaikille Autoliiton jäsenille

• 15 % alennus päivän hinnasta

Hintaetu jäsenille on voimassa vain netin kautta tehdyissä varauksissa.

Kirjaudu tälle sivulle tunnuksillasi ja katso sivun alalaidasta, miten saat edun käyttöösi.

Radisson Blu- ja Radisson RED -hotellit ovat osa kansainvälistä Radisson Hotel Groupia, jolla on toiminnassa ja rakenteilla yli 1 400 hotellia ympäri maailmaa. Suomen kahdeksan uniikkia ja tyylikästä Radisson Blu -hotellia sekä syksyllä 2023 avautunut Suomen ensimmäinen inspiroiva Radisson RED -hotelli ovat keskittyneet tarjoamaan ensiluokkaisia hotellielämyksiä, herkullisen aamiaisen ja kansainvälisen huipputason palvelua.

Radisson Hotels tekee jatkuvasti töitä kestävämmän tulevaisuuden puolesta. Suomen Radisson Blu- ja Radisson RED -hotellit ovat myös mukana useassa palkitussa vastuullisuusohjelmassa, kuten Responsible Business- ja Hotel Sustainability Basics -ohjelmissa. Kaikki Suomen Radisson Blu -hotellit ovat myös Green Key -ympäristösertifioituja ja vuonna 2024 Green Key -sertifiointia haetaan myös Radisson RED -hotellille Helsingissä.

Tutustu Suomessa sijaitseviin kohteisiin täällä.