Sähköauto latautumassa pihassa.

Go-e Gemini Flex 11 kW -latausasema 550 €

Sähköauton kotilatausasemia e-jäsenille

12.12.2023

Alennuksia ePlus- ja ePremium-jäsenille sähköauton kotilatauslaitteista.

Autoliiton ePlus- ja ePremium-jäsenille

• DEFA Power -latausasema, 22 kW, 720 € (norm. 799 €)
  • Go-e Gemini Flex -latausasema, 11 kW, 550 € (norm. 595 €)
  • Ilmainen kartoitus ja neuvoja kotilataukseen

Nordic Plug on kotimainen asiantunteva ja palveleva sähköautojen latausasemien ja lataustarvikkeiden verkkokauppa. Valikoimassa suosituimpia laitteita ovat mm. DEFA ja go-eCharger. Asennukset koko Suomessa.

Markkinoiden suosituin sähköauton latausasema etuhintaan! DEFA Power -latausasema vain 720 € kotimaisesta Nordic Plug -verkkokaupasta. Alennuksesi 79 €.

DEFA Power -latausasema on markkinoiden suosituin latausasema kiinteällä 6 m latauskaapelilla. Latausteho aina 22 kW asti. Sovelluksen avulla ajastat latausta, lataat latausraportit tai ajastat latauksen automaattisesti pörssisähkön halvoille tunneille. Saatavilla dynaamisella kuormanhallinnalla. Pitkä 3 vuoden takuu ja tekninen tuki laitteen käyttöön. Ilmainen toimitus.

Latausasemalla lataat kaikkia type2-sähköautoja ja -hybridiautoja 1,4–22 kW latausteholla. Autotekniikan luottotoimijan turvallinen, koviin olosuhteisiin suunniteltu latausasema runsailla ominaisuuksilla helppoon lataukseen. Selkeästä näytöstä näet latauksen tietoja, kuten ladatun määrän ja ajan. Kuukausittainen latausraportti ladattavissa sovelluksesta pdf-muodossa. Pörssisähkötoiminnon avulla lataat, kun sähkö on halpaa.

DEFA Power optimoi kiinteistön käytettävissä olevan tehon lataamiseen sopivaksi. Näin virta riittää auton lataamiseen eikä kodin sähkökapasiteettia ylitetä*. Uuden PowerSmart-toiminnon avulla voit ladata automaattisesti silloin, kun sähkö on halvinta. Latausasema seuraa sähkön hintoja internetistä, ja kytkee latauksen päälle kun asettamasi sopiva hintataso alittuu.

* Latausasemaan on saatavilla lisävarusteena langaton dynaaminen kuormanhallinta.

Tutustu tuotteeseen

Go-e Gemini Flex -latausasema. Alennuksesi 45 €.

EU-valmisteinen, voimavirtarasiaan kytkettävä 11 kW latausasema pitkällä takuulla ja runsailla ominaisuuksilla. Helppo ottaa mukaan myös matkalle! Pitkä 5 vuoden takuu ja tekninen tuki laitteen käyttöön. Dynaaminen kuormanhallinta lisävarusteena. Ilmainen toimitus.

Tyylikkäästi muotoiltu älykäs kannettava latausasema sähköautojen ja plug-in-hybridien lataamiseen. Latauslaitetta voidaan käyttää sisällä tai ulkoa. Gemini Flex on mahdollista asentaa itse, eli sähköasentajaa ei välttämättä tarvita! Voimavirtarasian kunto on kuitenkin syytä tutkia, mikäli kyseessä on vanha rakennus. Gemini Flex tarjoaa lukuisia mahdollisuuksia markkinoiden monipuolisimman sovelluksen kautta.

Kompaktin kokonsa ja pienen painonsa ansiosta kannettavaa latausasemaa voidaan käyttää kotona, yritysrakennusten edustalla tai työmatkoilla. Uusimpana ominaisuutena Gemini Flex -latauslaite voi seurata pörssisähkön hintoja. Voit siis ladata silloin, kun sähkön hinta on edullisimmillaan!

Tutustu tuotteeseen