Neste | Autoliitto

Uudella Autoliiton jäsenkortilla (jossa takapuolella Nesteen logo) 2,3 snt/ltr alennusta polttoaineesta miehitetyiltä Neste Palveluasemilta ja Neste automaattiasemilta (ei Express).

Autoliiton jäsenkortilla edun saaminen edellyttää jäsenkortin käyttämistä korttiautomaatilla tai kassalaitteella maksutapahtuman yhteydessä. Jäsenedun saat, kun maksat ostoksen käteisellä, pankkikortilla, Visa- tai MasterCard-kortilla. Muilla Neste-korteilla suoritettujen ostojen yhteydessä etua ei myönnetä.

K-Plussa-maksukorttia tai K-Plussa-luottokorttia käytettäessä jälkimmäiseksi kassalla luetun etukortin edut jäävät voimaan.

Voit myös maksaa tankkaukset helposti Neste-äpillä jäsenetuhintaan. Lue lisää täältä. (Katso ohjeet äppiin tarvittavasta kortin numerosta sivun alalaidan lisätietoa-osiosta.)

Kaikkien maksutapojen yhteydessä etuja voi saada vain yhdellä etukortilla kerrallaan. Edellä mainitut alennukset myönnetään Suomessa tehdyistä ostoista. Etu ei koske Neste Truck- ja Express-verkostoa.

Katso Nesteen koko asemaverkosto täältä. Nesteen sivuilta voit tarkistaa myös sähköautojen latauspisteet.

Lisätietoa edun hyödyntämisestä löydät sivun alalaidasta, kun olet kirjautuneena sivuille jäsentunnuksillasi.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi