Neste | Autoliitto

Uudella Autoliiton jäsenkortilla (jossa takapuolella Nesteen logo) tai Neste Oil Yksityiskortilla 2,3 snt/ltr alennusta polttoaineesta miehitetyiltä Neste Palveluasemilta ja Neste automaattiasemilta (ei Express).

Autoliiton jäsenkortilla edun saaminen edellyttää jäsenkortin käyttämistä korttiautomaatilla tai kassalaitteella maksutapahtuman yhteydessä. Jäsenedun saat, kun maksat ostoksen käteisellä, pankkikortilla, Visa- tai MasterCard-kortilla. Yleisluottokorteista poikkeuksen muodostaa Diners-kortti, jolla maksettaessa jäsenetua ei voi käyttää. Muilla Neste-korteilla suoritettujen ostojen yhteydessä etua ei myönnetä.

K-Plussa-maksukorttia tai K-Plussa-luottokorttia käytettäessä, ensimmäiseksi kassalla luetun etukortin edut jäävät voimaan.

Neste Oil Yksityiskortilla tehdyissä ostoissa alennus myönnetään ostotapahtumien laskutuksen yhteydessä. Neste Oil Yksityiskortin kanssa ei voida hyödyntää muita kanta-asiakasetuja, kuten Plussa-pisteitä. AL:n jäsenalennukseen oikeuttava Neste Oil Yksityiskortti toimii ainoastaan maksuaikakorttina, luotto-ominaisuutta kortissa ei ole.

Kaikkien maksutapojen yhteydessä etuja voi saada vain yhdellä etukortilla kerrallaan. Edellä mainitut alennukset myönnetään Suomessa tehdyistä ostoista. Etu ei koske Neste Truck- ja Express-verkostoa.

Katso Nesteen koko asemaverkosto täältä. Nesteen sivuilta voit tarkistaa myös sähköautojen latauspisteet.

Lisätietoa edun hyödyntämisestä löydät sivun alalaidasta, kun olet kirjautuneena sivuille jäsentunnuksillasi.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi