Natur Camp Birstonas

10 % alennus majoittumisesta luksusteltassa tai mökissä

Alennusta leirintäalueelle majoittumisesta Liettuassa

5.2.2024

Autoliiton jäsenet saavat alennusta matkailuauto- tai matkailuvaunupaikoista sekä mökkiin tai luksustelttaan majoittumisesta Liettuan kauniissa maisemissa viehättävällä leirintäalueella.

Kaikille Autoliiton jäsenille:

• 10 % alennus asuntoauton tai asuntovaunun paikasta
  • 10 % alennus leirintäalueen mökistä tai luksusteltasta

Leirintäalueelle voit majoittua 26.4.2024–30.9.2024 välisenä aikana.

Varaukset on tehtävä suoraan yrityksen verkkosivuilla, jotta jäsenedun saa käyttöönsä. Kirjaudu tälle sivulle tunnuksillasi ja katso tarkemmat tiedot sivun alaosasta lukituksen takaa

Natur Camp Birštonas on leirintäalue Birštonas Mineral SPA Resortissa Liettuassa. Leirintäalue sijaitsee 30 minuutin ajomatkan päässä Kaunasista luonnonkauniin, Puolaan johtavan Kaunas–Alytus–Lazdijai–Augustow–Varsova-reitin varrella.

Perheomisteinen ja hiljattain vuonna 2020 toimintansa aloittanut Natur Camp Birštonas toivottaa Sinut tervetulleeksi viettämään aikaa lomakeskuksessa ja oleilemaan samalla luonnossa! Luonto inspiroi meitä! Leirintäalueemme sijaitsee kauniissa ja vanhassa mäntymetsässä aivan Birštonasin lampien vieressä hiekkarannalla. Leirintäalueeltamme löydät kaiken, mitä tarvitset lomasi aikana.

Pääset tutustumaan kätevästi kävellen, patikoiden ja päällystettyjä pyöräilyreittejä pitkin Birštonasin kiinnostaviin nähtävyyksiin. Historiallinen lomakeskuspuisto, Kneipp-puutarha, Baltian korkein näkötorni tai kesäkelkkarata ovat helposti saavutettavissa leirintäalueelta.

Nemunas-joen rannan mukavat aurinkotuolit ovat yksi parhaimmista paikoista ihailla auringonlaskua.