Näkymä Mobilian näyttelytilasta, paljon vanhoja autoja

Auton ja tien museo Mobilia

50 % alennus yhdistelmälipusta museoon

Alennus museokäynnistä

5.12.2023

Autoliiton jäsenet saavat 50 % alennusta yhdistelmälipusta museoon.

Kaikille Autoliiton jäsenille

• 50 % alennus yhdistelmälipusta museoon

Jäsenedun saat voimassa olevaa jäsenkorttia näyttämällä.

Mobilia on Kangasalalla sijaitseva Auton ja tien museo. Yhdistelmälipulla pääset teemanäyttelyyn, Rallimuseoon ja Mobilian klassikot -näyttelyyn sekä liikkumisen historiaa ja muutosta avaavaan Kertomuksia teistä -näyttelyyn. Rallimuseon puolella pääsee tutustumaan rallin historiaan ja testaamaan omaa vauhtia Segan rallipelillä. Eri vuosikymmenien hyvinkin erilaisia autoklassikoita löytyy Fenno Galleriasta Mobilian klassikot-näyttelystä.

Pienet autoilijat voivat kesäkaudella opetella ajamista ja liikenneturvallisuutta Rahtarit-liikennepuiston poljettavilla henkilö-, linja- ja kuorma-autoilla. Kaikkein pienimmille löytyy Hyvä Kakku -hiekkatietyömaa. Mobilian piha-alueelta löytyy myös iso leikkipaikka ja uimaranta. Ja nälän yllättäessä siihen löytyy ratkaisu Mobilian kahvilan lounaspöydästä.

Mobilia on avoinna ympäri vuoden. Aukioloajat (mobilia.fi).