Allergia-apu herokuva

Allergia- ja Sisäilma-apu

15 % alennus hajua poistavien otsonaattoreiden normaaleista vuokra- ja ostohinnoista.
Ilmankostutin ja ilmanpuhdistin jäsenhintaan

Hajunpoisto ja ilmanpuhdistus

21.3.2023

Allergia- ja Sisäilma-apu tarjoaa Autoliiton jäsenille alennusta otsonaattoreiden normaaleista vuokra- ja ostohinnoista sekä ilmankostuttimen ja ilmanpuhdistimen jäsenhintaan.

Kaikille Autoliiton jäsenille

Lisätietoa edun hyödyntämisestä löydät sivun alalaidasta, kun olet kirjautuneena sivuille jäsentunnuksillasi.

Otsonointi on tehokas ja turvallinen tapa poistaa epätoivottuja hajuja ja allergianaiheuttajia, kuten tupakan, eläinten, homeen, viemärin ja kalman hajua sekä ummehtuneisuutta. Otsonointi poistaa epämiellyttävät hajut esimerkiksi asunnoista, autoista, asuntovaunuista sekä veneistä. Otsoni ei sisällä mitään muita aineita kuin happea, eikä otsonikäsittelystä jää mitään kemikaalijäämiä.

Otsonointi tehdään kertakäsittelynä, jonka vuoksi otsonaattorin vuokraus on usein edullisin vaihtoehto. Allergia- ja Sisäilma-apu myy ja vuokraa Airmaster otsonaattoreita.

Airmaster WOZ 100 otsonointilaite sopii esimerkiksi auton, asuntovaunun, veneen tai komeron otsonointiin.

Airmaster WOZ 500 soveltuu hajunpoistoon esimerkiksi yksiöissä ja pienissä kaksioissa. Myös isompiin huoneistoihin, jos ne voidaan käsitellä useassa osassa, tai useampi otsonaattori kerralla.

Tilauksen voi tehdä myymälässä (Sturenkatu 43, Helsinki), verkkokaupassa, sähköpostitse tai puhelimitse. Yhteystiedot tilauksen tekemiseen (allergia-apu.fi).